.vår i huvudstaden.

Åå.. vad jag längat tillbaka till sthlm emellanåt. Framför allt nu på våran.
Jag saknar pulsen, alla människor och anonymiteten. Och framför allt den där känslan när man bor där, att hela framtiden står öppen. Nu liksom, livet är allt annat än spännande. Villa, barn, hus och skola.
Det känns ju inte som att de kommer hända några allt för spännande och dramatiska förrändringar ivårat liv. Kanske en vecka till Mallis per år. På sin höjd då.. Nää, dax att köpa volvo o vovve också. Så kan vi fortsätta vardagen stilla gång här i vackra dalarna.. dagarna tuffar på..Tuff tuff tuff..





Sthlm i april-08.

Jaa, om jag skulle åka in till kuppan å äta lunch så är risken stor att jag hamnar brevid min gynekolog, mormor, gamla lärare och nuvarande klasskompis samtidigt. Då gäller de se go o gla ut o dra sin livhistoria ett par gånger.. Nää, jag går nog ner o lagar lite mat själv tror jag..:)

//Puss

Kommentarer
Postat av: Tanita.

Fyy va kul om ni bodde kvar här den här våren också! Då sitter jag nämligen i exakt samma sits som du gjorde.. Du saknar den tiden, jag känner att den inte alls är nå spännande.. jag kanske hajjar d sen när d är försent, brukar vara så. Eller så saknar man och vill ha det man inte har - alltid! Puss

2010-03-19 @ 16:53:47
Postat av: Anonym

Always my sis.. always! jag håller på att gå åt här hemma. Varje gång jag får sms, så tror jag att de är bäbis! raato.. känns somm du gått öber 1 mån redan.. mer nervöst när syrran ska ha unge än när man själv ska ha ju!!! :) /Jen

2010-03-19 @ 18:08:17
Postat av: Pirre

Men vet du, du kan alltid komma hit och njuuuuta av vårvädret här i vår vackra hufvudstad! Ni är så välkomna så koko konkkaronkka! Fast ok, måste ju erkännas att när jag torkar den tionde bajsrumpan för dagen känns inte livet särskillt spännande :)

2010-03-20 @ 01:21:27
Postat av: Anonym

asså stockis e härligt!!längtar dit själv ibland!!!mutta ei saa sanoa kellekkään.....asså om jag skulle va utan kids!!!men som sagt,jag håller hårt i dalarna,nu när jag har en del takkutukkia att ta hand om i dessa sköna landskap...äntte så??

2010-03-20 @ 19:16:44
Postat av: maria ki

asså det var jaaaaaaag,som skrev!

2010-03-20 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback