.stus.

Helgen i kort: SPYA SPYA SPYA x cirkus 30. På riktigt. Inte kul. Jag säger upp mitt förälsrarskap NU!!! ((Fast nu verkar de ha vänt, peppar peppar!)

Kommande veckan i kort: Psykhemtenta in utan att själv drabbas av någon allvarligt psykbryt. Kolla farmakologi föreläsningarna. Och räkna lite matte. Utan att rycka loss varje litet hårtstrå på huvet.


Livet snurrar runt, runt, runt.. Jag längar till sommaren. Då jag ska njuuuta av att få vara ensam hemma med J o S!! Sola o bada i pinacolda liksom.

Som ni märker så kollar jag på en föreläsning om bordeline personlighetsstörning. Jobbigt blire när många symtom stämmer in på en själv......

http://etthusivitt.blogspot.com/ Den där gårdbutiken i Gävle skulle jag vilja besöka..

Kommentarer
Postat av: Pirre

Det är ju det vi har sagt hela tiden. du, jag och tani är riktigt borderline på rirri!

2010-03-15 @ 13:05:45
Postat av: Tanita.

.. och jag ska komma hem till DAlarna på sommaren och bailandoo med örkki. Wiihoou!

2010-03-16 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback