.slarv.

Jag blir lika störd varje gång jag läser om mina inlägg efter att jag publicerat dom. Alltid lika mkt slarvfel.
Jag läser aldrig igenom mina inlägg. Jag orkar inte.
Så ni får läsa allt som skrivs ner utan nån som helst betänketid eller censur.. Hela paketet med slarvfel och allt..

Imorgon ska ni kära bloggisar få hjälpa mig att lösa garderobs problematiken i vårat nya sovrum.  ((snart så.. tapeterna är på plats och listerna målade..wihoo!!! ))
Kanske bättre och ta den med er istället för min man.. Tänkte på husfriden o så..

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Tanita.

ja för tusan :P Fick föresten deklarationslappskiten idag. Det var utomlands i höst väl? eller hur var det :)

2010-03-24 @ 12:10:35
Postat av: ta

Kan inte du uppdatera?

2010-04-27 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback