.lidl.

Mat tips kommer här:

- fryst paella. ( fast den ska helst inte vara fryst när du äter den :D)


Lånad bild. Inga musslor tack. :)

På Lidl säljer dom fryst paella i frysdisken. Den är grymt god, bara att slänga i stekpanna, och tadaa..Lunchen är ready!! :)

Jaa, faktiskt jag handlar ibland på Lidl. De är en ganska rolig affär. Fast jag måste erkänna att jag OFTAST handlar på Maxi, där smälter jag bättre in bland alla svennebananer. inbillar jag mig.
På Lidl är de verkligen ett annat folk som handlar.  Mycke nysvenskar och inga vanliga svennenbananer. Så med andra ord passar jag ganska bra in där också..:)

Det är ju bara så typiskt oss svenskar. Bara för att det är lite annorlunda så blir vi så skeptiska. Men annars är vi minsann så  väldigt världsvana och globetrotters och reser. (Mallis o Thai) Åå.. blir så matt på svenskar.

Förresten, när ni gick i grundskolan, och skulle ha gympa eller av någon annan andledning skulle ha med en plastpåse till skolan. Tänkte ni nån gång på vad för SLAGS platspåse ni hade med er?!

I gymnasiet fick jag lära mig att de tydligen spelade roll. Typ Konsum påser var bättre än LiDl..
Hahahaha... Jag dog av skratt. Varför har ingen lärt mig alla dessa oskriva regler?
Där har jag gått runt med min Lidl, galne gunnar och ÖB påse, och ändå tyckt att de har dugit och varit hur bra som helst. Hjälp, vad det säkert har varit provocerade för nån..:D


Läkemedelsmatte var de. v1 X c1 = v2 x c2


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har faktiskt aldrig varit på Lidl, men det är säkert ok mat :) Anledningen till att jag inte vill handla där är att jag inte vill stötta deras sjuka anställningsavtal eller vad det nu heter.. korkade regler för antsällda och så..

2010-03-23 @ 21:01:24
Postat av: jenita

Helena: Jaa, jag har också hört om dom. Min pappa säger att han inte handlar på lidl för att tyskarna dödade så många judar under förintelsen. Så det finns ju en hel del andledningar till att dumpa lidl trots allt! :D

2010-03-23 @ 22:34:08
Postat av: Tanita.

Tack för tipset där, måste provas nångång.. lät ju faktiskt ganska enkelt :P Lidl är bra när det gäller frukt och grönsaker, fråga mamma ;) men ja, som sagt, jag har också hört en massa shit om lidl.. fråga pappa :) surt.

2010-03-24 @ 12:07:52
Postat av: annika

Köp för bövelen inte deras yoghurt i småpack. Smakar mer färgämnen än en hel färgburk! :D



Dissar Lidel lite då de slutat deras härliga kalkonfärskorvar fyllda med mozzarella.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback