.Asfaltsmaskinen.

Idag känns det som att någon kört över med en sån där asfalteringsmaskin..vet ni vad jag menar? en sån där stor traktor med en sån där järntunna fram som ska släta till asfalten innan den stelnar..vet ni?

En sån idag har nog kört över mig idag. Huvet känns lite... mosigt på något vis.
Denna vecka har jag två tentor = perfekta veckan att satsa helhjärtat på bloggen. flyverkligheten.se



Och Jim börjar jobba.
Jag ska gå i skola...Samtidigt.
Jag längtar till sommaren.
Men inte hösten.
Sonja på dagis?
Neee, vill inte.
Visst, de kommer gå bra.
Jag vill bli klar med skolan..Visst, men till vilket pris?


Nu kommer asfalterings maskinen igen. SPRING!! Spring alla som vi ha era skallar i behåll. Själv  tappa jag nog min skalle nånstans i mitten av denna kurs..




Feb-08 i Haninge. Då var de sommar redan minsann..

Kommentarer
Postat av: Henna

Då stån't he på innan det är vår här också!

Jag hjälper till Jenita, jättegärna...... om jag inte råkar ha jobb just när du behöver det. Kom ihåg att unna dig nåt gött emellanåt, så att du inte hajoaa helt :)

2010-03-22 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback