WHY???!!!

varför ska jag alltid vara först i min bekantkapskrets att gå på allt? jaa, nu är det så att jag skaffar twitter.
Skratta inte. När jag skaffa lunarstorm, blogg.se och facebook kände jag inte heller någon annan som hade de. :)
jag är nog lättlurad eller lite före alla andra? (Skämt)

Men nee, kommer nog inte twittra. Man måste ha en mobil som man kan twittra igenom, eller hur? så att man kan uppdatera när man är ute på vift. Kul att uppdatera från hemdatorn varje gång.. "Sitter vid datorn.." "Sitter vid datorn hemma.."

Jadu, när blir man tillräckligt vuxen för att inte gå på trams?

Gödnatt!

Kommentarer
Postat av: Petri

Har funderat på att skaffa Twitter jag med, men vet inte riktigt vad jag ska använda det till... :P Fixar det senare vid behov, tänker jag.

Postat av: annika

Du är så inne!!!



Me know nothing.



Jag ska ta piller när jag flyger. Var så säker!

2010-03-03 @ 20:49:32
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: Petri

Fixat då! :)

2010-03-15 @ 01:32:55
URL: http://petrisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback