.sommar.

Jag längtar till sommaren så mycket. Just nu sitter jag här och är sååå förkyld. Håller på att flippa helt, blir galen! Rinner och kliar i näsan hela tiden. Nyser oavbrutet. Och det blir inte bättre av att J, ler mot mig och säger : "sådär har jag varje dag, så klaga inte" Jaa, han lider av kronisk allergisk reaktion. Dvs näsan rinner JÄMT!
Jag har gjort klart för J att jag minsann skulle sluta leva för att detta liv är ej värt att leva. Nåja, lite dramatiskt de lät när jag skrev ner det här! :)

Renoveringen av sovrummet går sakta men säkert framåt. J är så noga med förarbetet så jag har tröttnat typ för flera veckor sen. Det går ju inte framåt. Men nu så, idag köpte vi en tapetborttagare ( jaa, efter att J slipat och spacklat i flera veckor, så tyckte han plötsligt att väggskivorna var för buckliga, dom måste bytas. matt? JA!)
Jag skrev tenta idag, så nu är jag "ledig" i två dar, så nu hoppas jag vi kan köra ett ryck!

Jag längtar till sommarens auktioner. Det är typ de bästa som finns. Auktionsveckan i gagnef i Juli få ej missas. I sommar har jag detta på min önskelista:
*säg till Judith
*nattduksbord
*soffbord
*kökssoffa

Imorgon ska jag åka till leklandet med girlsen. Hoppas på att jag mår bättre. för såhär kan jag inte fortsätta att ha de..blir galen!

Hare bra, skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Pirre

Jas sommar vore ju inte helt fel. dock kanns det nu som att det ska bli skont med lite kyla. trodde aldrig jag skulle saga sa :)

2010-02-18 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback