.Kväll.

Godkväll ute i stugorna i detta vinterkalla land. Nu är det iofs inte kallt ute, men hör och häpna...DET SNÖAR!
Jag gick dock med i en facebook grupp som hette "Auta kesää, syö lunta." Imorgon är det dags att verkställa. Judith har kört stenhårt på detta motto hela vintern hon. Imorgon ska jag börja hjälpa till..

Alltså måste bara få säga att min exempel på näst senaste inlägget var ganska klockrent nu när jag läser det. Vådda skitigt köksgolv liksom? :) Grejjen jag börja störa mig på var skolrelaterat, så de hande absolut inget med något golv att göra!! haha, undra om jag undermedvetet hade lite små ångest över att jag borde dammsuga köksgolvet eller ngt? Aja, jag menade ju iaf sådant som folk anser inte vara de rätta. Ähh, vad drygt de här blev. Käksgolv var nog trots att ett bra ex. :D

Nu har det fläskats och efter de bastu hos mor o far. Nu OS och sen unta palloo och så skola imorgon. Livet rullar runt, runt, runt. Gäller att hänga på.. de går undan.

Ps. ät ej gul snö ni som ska hjälpa till med att plocka fram sommaren i möro. De kan vara kiss. ds.

Kommentarer
Postat av: TAnita.

.. kiss får man äta, men aaaabsolut inte ÖÖÖÖÖL ;D

2010-02-24 @ 11:32:20
Postat av: Pirre

Du och tanita ar saaa blasta..... :) (oj, lever fortfarande i en varld dar tangentbord inte har åäö) ps. Saknar snöatar lullan!

2010-02-25 @ 00:14:00
Postat av: annika

Va???? Och det säger du nu.

Har ätit nästan hela bakgården här.

Int hela gården men snön.

Det var lite fläckar här och där. trodde att det var solbränd snö.



springer och spyyyyyr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback