:imorgon:

Imorgon Tani, ska jag uppdatera min blogg. Om jag överlever tentan imorgon.. Ei kakka. Varför ska jag alltid plugga i ren panik.. Aja, opinpahan. Eller inte. Ska ha prov på cirkulationsorganens sjukdomar, andningsorganens sjukdomar, hematologi, tumörlära, smärta och infektionssjukdomar. Kan ju tala om att det är inte så svårt att gråta i de här läget.

Imorgon ska jag blogga. Visa bilder på vårat sovrumsprojekt och min fina servis jag köpt på Dollar. Imorgon ska ni få se, om jag överlever tentan som sagt.

Den som väntar på ngt gott! ;)

//Jen. Pluggångesten är brutal!! UUUUUUUÄÄÄÄÄ!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack va`schysst sörran! Jag väntar :) Och ja, lägg upp bilder - kul ju. Och lycka till, klart du klarar tentan för tysan! Kramadisch.

2010-02-05 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback