.hallou.

Hallå haloo..



Vi håller på att renovera sovrummet. Det går sakta men säkert framåt. TAket är målat och den fina plankväggen är också målad. I lite olika grå, vita nyanser. Men jag funderar på att måla den helt vit istället. Ser lite kallt ut med vit, grått, de liksom lyser igenom lite blått, ser så kallt ut. :)
J håller på att slipa de sista, sen ska nytt golv och tapeter upp. Jag återkommer! :)





De är vinter i Björka.





Jag och Judith bakade semlor igår. Dock använder jag torrjäst och av någon andledning ville inte degen jäsa. Total flopp!!! Här ser ni Judiths semmelresultat. Hon lyckades bäst utav oss två..



Hej hopp!




Kommentarer
Postat av: Pirre

Det 'r helt sjukt lik judith ar dej pa den sista bilden. Nasta labbigt ju ! Men lovely bilder. snart ska jag pussa ihjal ungarna!

2010-02-07 @ 15:52:14
Postat av: Tanita.

Tuliha se inläggi sieltä :) Kuligt värre! håller med pirjoPii, sötnötiga bilder! Uppdatera mera, jag behöver det ;D Puss, ses i helgen!

2010-02-08 @ 15:36:54
Postat av: Sari

vad tjusigt det verkar bli med plankväggen! Otroooligt söta barn ni har, sista bilden med hetväggarna var klockren!

2010-02-08 @ 21:51:32
Postat av: Petri

Vad cool väggen blir, roligt projekt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback