.grr.

Nu är jag sur.

Varför är de så att vara stark provocerar? Än en gång har jag fått erfara det. Om man gör något annorlunda, har annorlunda eller inte tycker lika så är det OK enlingt många,  så länge man på någotvis visar att man inte tycker att man trivs med det också!!!
Fattar ni hur jag menar?

Om tex jag har skitit köksgolv (vilket exempel :) ) så bryr sig folk inte om de. Och kanske tom tycker synd om mej så länge jag håller mig i bakgrunden och inte visar att jag mår bra trots skitit golv ibland.
Följer man inte alla oskrivna lagar och normer utan kör sitt eget race och faktiskt trivs och är hur nöjd som helst med det, så provocerar detta människor helt fruktansvärt mycket!!!!!!!!

Känner ni igen er? Har ni varit med om sånna här situationer?

"Att vara stark provocerar, men att vara stark betyder inte att det aldrig gör ont.."

Kommentarer
Postat av: TAnita.

OM vi känner igen oss! Den där sista meningen stämmer fett bra.. och jag håller med dig! Men nu är jag väldigt nyfiken, vad har hänt? :) Du verkar dock på glatt humör igen, bra det. Puss kram skumbanan!

2010-02-23 @ 22:04:38
Postat av: Pirre

hmmm... ei yhtään tuttua :)

2010-02-25 @ 00:12:07
Postat av: annika

Känner igen det där.



Jag tror att vissa som inte skulle kunna kliva över tröskeln till "smuligt köksgolv" or whatever, de är sådana som tror att en annan inte kan må bra i det.



Men det finns faktiskt människor som mår bra fast vi/de "felar" inom den nutida normen och mår bra av det. Mår bra och mår bra... det är livsstilen och personligheten. Försök att ändra på det om ni kan! Man får vara olika men i grund och botten vet alla vad som bör gälla. gör en skithög


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback