Goddagen goddagen!

Här sitter jag i min ensamhet. Finns det något bättre än när J inte är hemma och barnen sover? Nee, jag tror inte de. Tyst i huset och ingen som vill ta datorn i från en!! Man kan ju fundera över varför man överhuvudtaget skaffar både man och barn, iaf den bästa stunden är när de är borta!? Jaadu, tåls att funderas på! ;)

Setat och läst igenom mina blogginlägg. Det är ju bara för roligt att läsa. Det är så kul att ha en massa sparat. Därför bestämde jag mig för att börja blogga lite mer igen... Faktum är att jag nuförtiden har så tråkigt liv, så jag vet inte vad jag ska dela med mig av..

Alltså jag är ledsen, det tog verkligen tvärstopp. Har funderat 10min nu och inte kommit på något som hänt idag som är av intresse. Eller vill ni veta att idag har vi lekt i leklandet, ätit makaronilåda, bakat bröd, bytt bajsblöjor, varit snuviga, kollat OS och varit till biblioteket. Livet blir inte mer spännande än så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback