.back on track.

Nu ni, kvinnor och barn och män också, är jag Jenita Johanna Kinnunen tillbaka i bloggvärlden. Ni trodde kanske för en stund att bloggarnas storhetstid var över, men ack nej. Vi har helt enkelt haft sommarlov. Nu när hösten kommer smygande, gör vi ALLA (vink vink)  comeback i våra bloggar, och börjar blogga med en massa nya ideer. Jihhoo! :)

Jahapp, sommaren är över. Och jag har slutfört mitt sommarjobb, som var att vara gravid och föda barn. Det gick som på räls och föda barn var bland de häftigaste jag gjort. Vilken grej! Man blir facinerad av naturen och hur allt funkar. Iaf föddes Sonja Elle Alice Kinnunen den 16 Augusti kl 14.05. 52cm och 4440g perfektion kom till världen. Förrutom att hon just nu drabbats av en enorm acne, ni vet sånnadär röda små prickar. Undra om det är jag som ätit ngt mysko?

Iaf så är hon världens snällaste. Snällare än Judith när hon var liten tom känns det som, jag som inte trodde de var möjligt. Men hon bara äter och sover. Och bajsar. Och det är väl lika bra att hon e snäll, för hon har börjat skolan. 2 veckor har hon hängt med mej till skolan. Jim är ju hemma med Judith, men jag har inte haft hjärta att lämna henne hemma mer än en dag, då vi hade praktiska övningar i skolan. Jag har pumpat mjölk och hon tar flaska hur bar som hellst, men ack vad mitt hjärta värker efter en timme utan bäbis.. Så hon får faktiskt snällt följa med mej i morgon också på föreläsning om juornalföring i 6h. :)

Aja, mycke bäbisprat det blev då. men nu vet ni iaf vem Sonja är. :)

Och därmed tog mina bloggideer slut. Så nu slutar jag för den här gången. Men nu vet nu iaf att jag är tillbaka. ;)

Gonatt! :)


Kommentarer
Postat av: Henna

Yes, bra att du är tillbaka! SOM VI LÄNGTAT! ;)

Postat av: Petri

Yeeey! :D Vad roligt att du är tillbaka på Björkas bloggtopp! Välkommen, välkommen att författa roliga blogginlägg!

2009-09-08 @ 23:48:03
URL: http://petrisfoto.blogg.se/
Postat av: Tanita

Eller hur, vi har ju bara haft sommarlov. hehe. Snart är det väl höstlov, va? ;) Vi kommer dit i helgen, riktigt nice!! Hälsa och pussa alla barnen små. Puss

2009-09-09 @ 10:15:07
Postat av: annika

Äntligen är du tillbaka. Som jag längtat. :)



Det är lyx att ha snälla barn. det kan ju vända senare i livet. ;)

2009-09-10 @ 20:22:08
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: tarja

grattis till er alla! namnet är fint, låter lite kungligt va?

2009-09-11 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback