.resfeber.

Jag har snart setat här i flera timmar och snokat runt på  olika sidor. Kollat på flygbiljett och resor. Som sagt var fick jag en utlandsresa av jim i födelsedagspresent i oktober. börjar bli dags att förverkliga den nu. Jag har tröttnat på vinter.

Men som sagt var, om vi ska åka här snart, så måste man åka ganska söder ut i europa eller till asien. Så jag har helt enkelt fastnat för thailand eller indien. Vad tror ni? Thailand kanske är bättre? men indien lite ballare? Ni som varit i thailand, vart dit ska man åka? tänk på att en ettrig 9månaders monster ska med också.:)

Försökte lura med össi också. vem mer ska jag lura med??

Aja, fast de största problemet är fortfarande olöst.... Att övertala min man..:/

Gonatt önskar Thailandsresarn. :)

Kommentarer
Postat av: Henna

Reppana Judith, hon är inget monster.. :D Thailand låter lockande, men flygresan lite mindre.. Svindyrt för den delen också.. Men säkert skitbra!

2009-01-12 @ 23:52:26
Postat av: Ottilia

Jag kan absolut fixa en liknande header till dig! Jag tycker sånt är himla kul.. :) Jag behöver bara lite bilder & sånt så är jag fit for fight!

2009-01-13 @ 11:56:57
Postat av: Teija

Åk till Indien för bövelen. Thailand är uttjatat! Jag hyser agg mot allt som folk fått för sig att de måste göra eller måste ha trots att det kostar skjortan bara för att. Det är väl mellanmjölkslandet fylld av kopior som jag börjar bli OTROLIGT trött på. Men å andra sidan så har inte Thailand gjort nått fel, kanske dumt att skylla på henne??

2009-01-13 @ 12:13:12
Postat av: Henna

Snygg design! Så fin bild på dig och jimppe. Och dom andra me.. Åk till Sibirien? ;)

Postat av: tanita

Dyrt med thailand, även om jag tror att det är säkert himla fint. Men jag tror det finns många andra platser, som är minst lika fina men ack så mkt billigare! Jag skulle gärna vilja följa med.. om jag inte behövde spara som en kossa nu! Puss and peace, see you in helgen?

2009-01-13 @ 18:56:31
Postat av: maria sis

till africa?zanzibar?dyrt tror jag,men bombastik,har jag hört.

2009-01-13 @ 19:22:29
Postat av: maria sis

till zanzibar...africa!

2009-01-13 @ 19:23:17
Postat av: maria sis

till zanzibar...africa!

2009-01-13 @ 19:23:42
Postat av: maria sis

till zanzibar...africa!

2009-01-13 @ 19:23:46
Postat av: maria sis

till zanzibar...africa!

2009-01-13 @ 19:24:14
Postat av: annso

Thailand blir lika "billigt" som nån annan utlandsresa (ja eihän se ees oo HIRVEEN kallista lentää sinne nyt) pga att de e så billigt o leva där..jag e emot indien,så jag röstar på thailand;) men gå in på http://www.fritidsresor.se/tv/ o titta på mauritius. DIT vill jag åka! :)nähellään..

2009-01-13 @ 21:20:37
Postat av: ankku

Lähtekää afrikkaan.

Nä, Thailand är poppis och jag tror nästan att det är lite värt att åka någonstans där man kanske kan få ok mat osv.

Istället för att åka någonstans där de aldrig sett en turist. De har ingen aning om det här med bakterier osv. Fast det vore ju rätt coolt att vara den första turisten. :-)

Jag har sett så fina foton från Thailand. Man blir rätt kär. Det är dyrt att flyga dit men billigt att leva där.

Egypten då?

2009-01-13 @ 22:49:50
URL: http://habibtysrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback