.godagens fredagens.

Alltså dessa rubriker gör mig galen. Jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik, därför blir det något i klass med ovanstående. :) Dom borde flytta ner rubrikfältet längst ner. Då kan man skriva en rubrik, för då vet man ju ungefär vad det står för gojja i inlägget. Man vet ju aldrig i förväg vad man ska skriva om. Eller iaf inte jag. Därav mina så himla vettiga inlägg.:)

Fredag idag ja. Igen. Vi tänkte åka till dalarna i helgen. P o I lyckades lura med oss, och precis när vi äntligen hade bestämt oss att ok vi åker, då får vi reda på att vi har kökstur på lördag här i Sthlm. GRRR!! Noh, inte hela världen att jag inte får åka till dalarna, men det är så störande att man får veta bara nån dag innan at man har kökstur. Man hinner liksom planera annat. Dalarna ska iaf ha mycket credd för att köksturerna funkar där, till skillnad mot här. 1-0 Dalarna. Måste börja sammanställa poängen, för att någon gång iframtiden kunna bestämma var man vill bo. :)

H, nu ska du får se lite bilder från julen. :)






Nää, nu ska jag börja göra ngt vettigt.. muka.

Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: ankku

Gör som jag.Skriv rubriken sist.

Den dära tomten hade till och med jag blivit rädd för. Nä, inte Jimppe utan han på bilder brevid.

Ha en fin helg!

Postat av: sarah

Fin blogg du har :)

2009-01-16 @ 16:07:58
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: Henna

Precis, jag skriver också rubriken sisti.. Rätt bra.

2009-01-16 @ 17:20:42
URL: http://letilllivet.blogg.se/
Postat av: Essi

Jag som hoppades på att få se er här i helgen! Men då kommer ni väl nästa hoppas jag! Krameli kram

2009-01-16 @ 17:27:45
Postat av: maria sis

VOI SÖTNOS!!ASSÅ,INTE JIMPPE,UTAN JUDDAN!!!ELLER BÅDE OCH..LYCKA TI ME KEITTIÖVUORO...

2009-01-16 @ 22:14:13
Postat av: maria sis

VARRRRRRRRFÖR KOMMER INTE MINA COMMENTS MED????????

2009-01-16 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback