.på västfronten inget nytt.

Det är tyst här i bloggen. Och tystare kommer de bli i helgen eftersom vi åker till sthlm i helgen.

Jag har varit fullt upptagen med att plugga till tentan och nu i morse när jag vakna så hade jag blivit smittad av svininfluensa. Vad är symptomen? måste nog googla. Har iaf mått skit hela dagen. Käner mig helt konstig. och jag började dagen med att spy på frukosten. Apelsinjuice i näsan, då vet man att man liver iaf! ;) Men ni kan vara lugna jag är inte magsjuk, allmänt konstig. Ok att jag är gravid, men jag brukar inte spy mellan vecka 20-30 nånstans. Jag tror det är typ där nånstans jag är. :)

Nää, hoppas bara bäbisen mår bra även om jag själv mår som en påse skridskor. (jim brukar säga så, jag tror han tycker att en påse skidskor ser ut som skit)

Aja, nu var tentan skriven och stackars mej om de blir omtenta. 13 juni. Tanis bröllopsdag o allt. Så håll alla tummar o tår nu gott folk.

Nu åker vi mot södern. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: annika

Haha. Brollan har bra humor.

Usch hoppas att du mår bättre snart.

Och hoppas verkligen att det inte är svin influensan du fått. Den låter inte skoj.

Då är det bättre med lite gravid illamående.

Ha så skoj i sthölm

Postat av: teija

Hahha påse skridskor. Det fick mig att tänka på mensvärk på en gång!! Men du, det där med att spy i vecka 20-30 är inget konstigt i min världi allafall. Jag lyckas med det ändå upp till vecka 42. Alltså just att jag någon dag bara börjar dagen med att spy. Sen brular det vara bra. Hehheh jag hade nått skitkul att skriva om svininfluensa men jag avstår från att skriva skämtet då det nog inte skulle uppskattas av dina medmänniskor i byn du bor! Puss och kram, skumbanan.

2009-05-01 @ 09:10:13
Postat av: Henna

Teija, jag lovar att jag skulle uppskatta det du skulle skrivit om svininfluensan, FAST jag bor i Mfj. Och vad är det för fel på oss då? ;) Nejdå.. Och nu till Neena. Skrattade när jag läste att du mådde som en påse skridskor, din man har väl rätt bra humor måste jag säga. Just i detta fall, annars vet jag inte.

2009-05-01 @ 11:42:16
Postat av: Henna

Yes, det går så bra så! Har framkallat just igår några bilder på henne b.l.a, du skulle ju kunna få några därifrån iaf. tror jag tog fel storlek så jag måste nog framkalla igen. Men vi kollar sen :)

2009-05-06 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback