.vilkabloggar?.

Vilka bloggar brukar ni läsa? jag har min vanliga radda bloggar jag tittar igenom varje dag. En del morgon o kväll, andra mer sällan, då de är så sega så det aldrig uppdaterar. Typ din blogg Tanja. ;) *vihjaus vihjaus* De flesta bloggar jag läser är människor jag känner eller vet vilka det är i verkliga livet. Fast sen har jag en hel del bloggar som jag tittar in då å då när jag har tråkigt. Typ när man sitter o ammar, då finns det inget bättre än att läsa bloggar. Jag har förresten blivit duktig med vänsterhanden sen jag börjat amma. fick tom. beröm av essi. Haha..:)

Tänkte skriva upp bloggarn jag tittar iaf ni också har tråkigt.

mammamarlie93.blogg.se

- En tjej född -93 som blev mamma i somras.



weareyoungparents.blogg.se

-Cassandra som blev också mamma i somras, Typ samtidigt som jag. o på samma sjukhus. på samma sätt. Till min stora förvåning har hon flyttat hit till handen nu. Hon skulle gått i min mammagrupp ifall jag inte hade bangat hela grejjen. :)


-girle.blogg.se

-Ännu en mammablogg med lite roliga saker ibland.


www.alltforforäldrar.se/prinsessan

- En till mammablogg. roligt när hon gifte sig nyss o visade fina bröllopsbilder. Sen ska hon ha en bäbis till snart.


www.mama.nu/blogg/pernillasblogg

-Pernilla Wahlgren. Kul å följa hennes vardag. O benjamin är ju så söt. :)



Haha.. oj vad mycket ammmabloggar det blev. JAg läsaer ju en hel del vanliga fjortis bloggar men dom orkar jag inte skriva upp. ni vet nog vilka det är.:)  Men mammabloggar är som sagt bra ammarblogggar. :)

Nu gnäller judith o vill att vi ska börja röra på oss. Vi åker till Länna en sväng. Alla friskis medlemmar får 20% rabatt.även på rean. Så om det är 50% rabatt å sen får jag 20% till, då måste jag ju köpa om jag hittar nått bra.:)



judith typ 3h gammal. :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Alltså det därmed uppdatering. De har ju ändrat inloggningsgrej och allt. =) (Det kanske var länge sedan men ändå) Jag lovar det kommer...... någon gång.

Hjälp vad lik Judith Judith var redan vid 3h ålder!!!

2008-09-30 @ 19:42:13
Postat av: Henna

Menar det, skit kil sig själv.. Konstigt :D Men de flesta förändras sju skitmkt.. men här är hos lik sig :)

2008-09-30 @ 21:54:42
Postat av: Henna

Stavfel? Skitsamma :D

2008-09-30 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback