.taalainmaa.

Wautsi..tack för alla kommentarer i mitt inte förra men inlägget före de. Vad roligt! även om baktanken ej var att pressa er att skriva en kommentar, så var det ju jätte kul med kommentarer. kanske ska fortsätta med att skriva sånna där inlägg? :) neerå.

som sagt blev det dalarna för vår del. Jag var o bastade judith nyss o nu väntar jimppe på att bastun ska bli ledig. Själv orkar jag inte basta. basta kan vara det bästa som finns, men väldigt ofta bangar jag. Jag tycker ofta det bara är svårt att andas o alldeles för varmt. Fast känlan efter bastun är ju tusen gånger bättre än känslan efter dusch. Aja, idag blir det iaf ingen bastu. Jag får ta igen det i helgen i härjedalen? ;)

Jimppe kan inte jobba den här veckan heller. detta är andra veckan han är sjukskriven. Hans läkare ringde iaf o sa att röntgensvaren visade iaf att ingenting var brutet. så det är en led eller en muskel. AC-led. vad det nu betyder? Så han fick ett nr till en sjukgymnast. Jim ringde dit idag. och dom skulle ringa TILLBAKA om två veckor. Jihooo! anställ fler sjukgymnaster säger jag bara. om väntertiderna är mer än 3v. Halloo.. aja, så blir  det väl när pengar ska sparas o allt skärs ner.

Joo.. ihhelgen ska vi ju till härjedalen. O leva lite stugliv. Jag, jim, jullan, mikko, jossu, ida, pirre, ipu, tani, essi, janne och nipa. :) myysigt det ska bli vaa? judith däremot är supersnorig igen. O bara gnäller. så kära medstugeresänärer ni får ha överseende med en eventullt dryg, gnällig snorunge! :)

Jag försökte få tips av tanita vad jag ska blogga om. Eftersom jag inte kommer på ngt vettigt. Hon tyckte jag skulle runda av eftersom hon tydligen måste ha sin dator. o ottilia var in här o konstaterade att jag uppdaterar igen och att de är lite ångestframkallande att hon själv också måste uppdatera. eller hur pluttan? ;)

Såå..det stämmer. exakt därför uppdaterar jag.. för att få er andra att även uppdatera till mig. så att jag har ngt att läsa..:)

nu är jim i bastun. när han är klar åker vi nog till mockfjock. vi ska sova där inatt..

nattinatii!

Kommentarer
Postat av: ankku

Kul med stugliv. Frisk luft gör susen. Säkert för Juddans nos också.

Liiiite skönt att ha gubben hemma va?

Postat av: teija

Jag måste nog göra dig lite nervös...Ava var faktiskt en väldigt lugn bebis. Hon njöt av livet, med all den goda bröstmjölk hon fick. Så nej, tyvärr kan jag inte trösta dig med att det lugnar ner sig....snarare tvärtom!! Hoppas jag skrämt upp dig ordetligt!! =) Faktiskt så är det riktigt roligt också. Man har ju inga tråkiga stunder om man säger så!!

2008-09-19 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback