.nattbloggish.

Nu är det nattbloggning som gäller. Ska försäka knappa ner några rader utan att judith vaknar. vårat tangentbord låter nämligen väääldigt illa. Jaa, det är fredagnatt o  jag sotter här vid datorn å snokar runt på bloggar, facebook och familjeliv. Jimppe sitter på sängen o löser korsord o judith ligger o sover vilket hon gjort i fyra timmar snart. Mysig fredagkväll va? :)

Vi kom hem ifrån H o T nyss. Vi var hemma hos dom på iltakylä. Vilket var väldigt trevligt. Judith är iaf nöjd när det är lite liv o rörelse. Hemma blir hon helt galen. Det ska hända något hela tiden. Jag fasar för måndagen då jimppe ska försöka börja jobba igen. Jag kommer tillslut få lov att klä ut mej till pajas för att lyckas underhålla min dotter. Jimppe tycker hon redan är alldeles flr överaktiv. Han har börjar fundera på om hon lider av nån bokstavskombination eller ngt. :) Jag tröstar jimppe med att han ska njuta nu. Hon kommer ju iaf inte framåt än. Sen när hon kan krypa/gå o är lika aktiv, det är då det jobbiga börjar. han är lyckligt ovetande! :)

Jag tänkte även ladda upp lite bilder här på bloggen också. bland annat från våran trip till ljungdalen. Nu måste jag nog gå å lägga mig isängen. Imorgon ska jimppe hämta två av hans polers från hamnen på morgonen. Sedan får vi se vad som händer under resten av dagen..



Sådär.. nu örkint ja nå mer.. Gonatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Pirre

Viekura apa. Jag vet inte om de här bilderna på ej är ett dugg mer hotta än vad bilden på dej var :) hyi kauhistus!

2008-09-20 @ 11:18:19
Postat av: Tanita.

Uppdatering, yeah ! :)Pirre är ganska snyggve på bilderna faktiskt, haha. Jag är så jörrö så det finns inte :D Mut ei voi mittää, trevlig helg till Tha J-klan!

2008-09-20 @ 13:32:24
Postat av: Ottilia

Himla mysiga bilder! :) Och Lyllysch Lyyran är bara för gooooo'! HAde bra ni där borta i Estocolmo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback