.fredagen.

Jag bara njuter av att jimppe är sjukskriven. Kul när han är hemma så kan vi hitta på något tilsammans på dagarna. Som igår te.x åkte vi till Ikea för att äta köttbullar till lunch. :)

Nu håller han på å diskar å dammsuger i köket. o jag sitter muka här vid datorn å ammar judith. :) Fast snart borde jag gå å hjäla till..kanske..:)

En sak som jag tycker är rolig. Det är att folk inte törs erkänna att de läser bloggar. Inte för att folk måste kommentera mig, nej nej. men när man pratar med människor så brukar det låta såhär:

- jaha, du ska bla bla bla.

Jag: hur visste du de? (jag vet att jag nämt de i min blogg.)

- jaadu, undra vem de var som sa det till mej.

Jag: min blogg?

- NÄÄÄÄÄ ABSOLUT INTE , eller undra om de var där jag RÅÅÅKADE klicka mig in EN gång.

Haha.. känner ni andra bloggare igen er? jag tycker det är roligt att alla bara råkar eller har en gång besökt min blogg. Enligt min statistik så är det nog inte bara en eller två gånger, och inte bara det 10-20 pers jag vet läser.

nejdå, jag ska inte skämma iväg er. Ni får jättegärna läsa. Annars skulle jag ju inte sitta här å skriva en massa trams på en offentlig sida ifall jag inte ville att alla skulle läsa. Men jag funderar bara på vad de är som gör att man inte vill erkänna att man läser. Vill man inte framstå som "snokare"? Tycker man att blogg är barnsligt? Är man för blyg?
Jaadu, vad tror ni mina kära bloggkollegor? :)

nee. nu ska jag "sluta amma" judith som somnat för länge sen. Hoppas att de händer något skoj i sthlm idag fredag. Annars kan ni människor komma till oss? nu måste alla leka som att ingen vet att jag bjudit hit folk.. för annars blir man ju avslöjad att man läst min blogg...muohahha! :D

//Pussokram skumbanan.




 


Kommentarer
Postat av: minna



jag är snokare, det är jag, men det är inte hemligt på nå vis.

Skriver en kommentar ibland fast det inte är något viktigt, ett sätt att visa att jag varit här kanske?

2008-09-05 @ 12:36:24
Postat av: tarja

haha, alldeles r i k t i g t . så är det, ingen läser men alla läser. haha haaa. jag ska fundera på ett svar varför jag tor det är så, kanske du kan läsa om det på min blogg... i brist på annat ... hohohoo

2008-09-05 @ 14:01:07
Postat av: eva

jag kan erkänna att jag läser, hehe.. Tycker att det är roligt för du uppdaterar oftare än vissa andra ;).(bland andra jag själv) Grattis till körkortet förresten! Och förresten igen så hade det varit jätteroligt att hälsa på hos er, men är mitt i brödbak och uppsättning av gardiner =). Men kanske en annan gång? Ha en trevlig fredagkväll!

2008-09-05 @ 18:46:01
Postat av: Henna

Okej okej, JAG ERKÄNNER. Nu avslöjade jag något som du aldrig skulle tro ;)

Håret ja, det spelar ingen roll om jag försöker klippa mig så, eller om jag klipper mig ungefär så, hon har 100 000 000 miljoner gåner fler hårstrån än mig så det lär förbli en dröm för mig, dendär frisyren :)

Postat av: teija

Jag läser ALDRIG din blogg. Inte någon annans heller. Jag skriver inte ens min egen blogg. Nej VVB -våga vägra bloggar. (Jag är inne i en VV period. Jag VVar väldigt mycket)Puss och kram och fortsätt blogga så att jag har nått att INTE läsa.

2008-09-05 @ 23:32:27
Postat av: ankku

Jag hade ingen aning om att folk är så. Jag är nog för lite ute i svängarna.

Jag läser och kommenterar allt som oftast.

Kanske man ska sluta med för då vet ALLA vart man varit. Finns det något mer pinsamt? Haha.

2008-09-06 @ 08:43:51
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: eva

ja, det var därifrån jag fick det :). undrar om den är utdöd nu eller vad som hände...haha

2008-09-06 @ 09:46:26
Postat av: Helena

haha, bra fråga! faktiskt sant.. har upptäckt att folk ogärna nämner att de läst om något på min blogg, istället frågar de och får ett svar de redan vet. drygt. jag läser alltid din blogg. den är rolig att läsa :) kram!

2008-09-06 @ 23:26:39
Postat av: Anne V

Minunki piti kommentoida, vaikka ei oo mitään sanomista, mutta luen usein imettäessä (hyvä syy olla tietokoneella!) sinun ja muidenkin bloggeja(tai mitä se nyt onkaan suomeks??). Niin tiedoks vaan kaikkille muillekin bloggaajille..

2008-09-09 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback