.nu ni.

http://www.barncancerfonden.se/1556



Jag vet ju inte hur man fixar en länk på den här grejjen så att ni kan klicka direkt dit.  Men kopiera länken o klistra in så kommer ni in på min insamling på barncancerfonden.

Målet är att vi ska nå 1000kr på 3 månader. Och det är JUST DU som ska hjälpa mej med det. Så klicka in där, o sänk en slant. 20:-, hur lite är inte de. Typ EN marabou chokladkaka. Så kom igen nu. Min insamling heter "Lite är mer än inget.".

Och mina kära läsare, om ni inte hjälper mig att nå målet, eller iaf halvvägs, så slutar jag blogga med omedelbar verkan. :)


Kommentarer
Postat av: ottilia

en liten fattig skitunge som går i grundskolan fortfarande kan tyvärr inte hjälpa dig, men annars skulle jag lätt gjort det! :)

Postat av: teija

jag har redan bokat in dig hemma hos mig pålördag kväll då vi är hockeyänkor. Pirre lovade att ni tom skulle komma i någorlunda mänsklig tid!!! Sa vi ses.

2008-10-02 @ 21:53:35
Postat av: Henna

Snacka om smart.. Ska kolla bara, kan man inte ge kontant? :D

2008-10-04 @ 16:13:35
Postat av: Nina

Nu är det väl dags att jag skriver en kommentar jag oxå =) jag vill bara säga att det var suveränt att du startade insamlingen och att du gjorde det för cancersjuka barn, jag har jobbat nmed sånna barn och har sett hur dem mår, så detta ligger mig varmt om hjärtat! Och det är helt rätt, lite är mer än inget!!

2008-10-04 @ 20:38:34
Postat av: tarja

Jahaa, Jenita, skulle man klicka in sig och bidra? Det fattade inte jag, antagligen skumläste jag för snabbt. Då ska jag fixa det på en gång för det är mycket behjärtansvärt. Bra initiativ.



Det där andra. Det blir ingen ungdomskväll mer i oktober månad. Hur gör vi? Ska du gå på lördag eller ska jag ta nåt annat? Tarja

2008-10-07 @ 08:24:39
URL: http://mammaron.blogspto.com
Postat av: tarja

ja det blev svårare...jag får se om nån annan kan skriva om ungdomskvällen eller så blir det inget om den utan i stället om giftapar-helgen här i dalarna. Har du tips på nån som kan skriva om lördagen och som har en bra kamera till råga på allt?

2008-10-07 @ 13:35:41
Postat av: tarja

Hej Jenita, jag vet inte om du läser men antar det. Jag har fixat lördagsgrejen. Nu är det så att vi skulle behöva en kolumn också. Säg inte att du inte kan för det kan du, alla kan. Jag skickar ett sms till dig så att du kan ge mig din mailadress. Tarja

2008-10-09 @ 10:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback