.Gokvällars.

Gokväll kära bloggläsare. Ännu en dag har lidit mot sitt slut här i Sthlm. Ute är det 15cm snö o mer kommer det. Underbart! Här i sthlm är ju oftast vintern bara grått o slaskigt, så vi njuter av snön, snart kanske den är borta. Så jag o Judith fick lov att inviga hennes nya pulka idag. Så det var bara att klä på oss från topp till tå, o ut i vårat vackra vinterland. Judith tyckte pulka var skoj så det får vi kanske köra repris på imorgon.

Har varit på gympa nyss, o sitter fortfarande här helt oduschad. Jag orkar inte!! Men jag får nog inte lägga mej brevid jim om jag luktar såhär, så det är bara att ta sin stora bak o gå å duscha. :)

Helgen var trevlig. Iltakylä varje dag. Hos oss på fre, katta på lör o alatalo/bomström på sö som sagt. Judith tycker iaf att det är najs när det finns många människor att leka med o som hon får uppmärksamhet av. Hon känner sig som en kung asså.. I helgen blir det dalarna. för min kära ex-KK. (Ex. KlassKompis) ska gifta sig. Ska bli väldigt trevlans..Hoppas den här snön ligger kvar tills dess. Tänk vad mysigt med all denna snö o bröllop...Ååhh! :)

Nää, jag känner att det inte var så kul å blogga idag. Det flyter inte på rikigt..tökkiiii! Så då slutar vi väl då. :)

Såhär gott ska jag sova inatt. :)


Judith på BB.

Kommentarer
Postat av: teija

Du får helt enkelt ge igen och dumpa av Jullan hos oss medan du är på bröllop. Eller så kanske du vill ha någonstans att ha händerna?? Tack för senast!

2008-11-25 @ 07:21:28
Postat av: Henna

Jag hoppas också att all snö finns kvar på lördag! Men det ser inte så lovande ut. onsdag, torsdag och fredag massa plusgrader.. :s Men men.. Du är som mig va? orkar inte duscha efter ett gympapass! om man inte gör det på en gång så blir det ogjort. Bävar för den tiden då jag (om jag gifter mig) ska lägga mig bredvid min man men han säger; sen när du har duschat.. Ånej! Då såver jag i barnkammaren!

Postat av: ankku

Voi raukka ku pieni juddan on ollut.

Helt otroligt.

Hurtbulle där. Gympa? Hur orkar du?

Ses i helgen! Krams

2008-11-25 @ 17:37:26
URL: http://habibtysrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback