.äntligen fredag.

Jee, fredag. Och ingen fredag som helst utan vi ska åka till dalarna. efter jim kommer från jobbet. Han skulle jobba ganska sent idag, så vi får la si när vi kömmer iväg. Allt skulle kunna vara perfekt denna fredag, om det inte vore för att judith har sovit dåligt o är jätet sjuk. Men ingen feber än iaf. Bara en massa snor, slem o hosta. Så hon började dagen med att smeta in mej i snor sådär kl 7.45. Alldeles för tidigt för min smak. men det var bara att kliva upp kl 8 o se försöka se glad ut. Och kaffet är slut i huset, så det gjorde saken ännu svårare. Alltså saken att se glad ut. Judith är vaken i 30min, sen däcka hon igen. Jahapp, nu sitter jag här påklädd o redo för en ny dag, då drar hon sej ur. skulle ju sagt det lite tidigare då skulle jag fortsatt drömma min drömmar några timmar till.

Judith fick en ny mössa, så jag fick ju lova att fotografera henne direkt när hon vakna. ni ska få se på stackarn!:)



Jaa, inte lätt å vara liten. Sjuk o trött o ändå försöka prestera bra på bild! :D men snygg mössa va? Det bästa är bara bra nog för våran judith.. eller för mej.:) Jag ska inte berätta sanningen bakom den här mössan. :D

Jadu idag ska jag hinna med en promenad. Jag o judith är riktigt dusktiga, vi går 5 km varje dag (vardagar) och gympa 2-3ggr i veckan. O vågen står på exakt samma fortfarande.. motiverade..
Sen måste vi sätta upp adventsstake här i sovrummet. Vika all ren tvätt. Packa saker. Titta vad man ska ha på sig för ngt på bröllopet. Diska. Listan kan göras lång.

Jaa, vi verkar inte bli sysslolösa idag heller jag o Judith. Fast nu ska jag nog krypa ner brevid henne i sängen o sova lite till. Det e ju fortfarande bara morgon. ;P

Kommentarer
Postat av: Henna

Det är sant, hon behöver inte vara snäll för hon är så sööööööt. Som det står på hennes tröja! :) Ses! Och du.. vågen står på exakt samma för att du kanske har minskat i vikt och fått mer muskler. Så tror jag!

2008-11-28 @ 16:43:58
Postat av: ankku

Judith-raukka. Hoppas att hon blir av med snoret illa kvickt.

Skit i vågen. Kläderna talar sanning. Det är där det märks om man gått upp eller ner.

Sedan har man fått lite mer huvudbry och glädje i kroppen. det väger en del det också.

Ses imorn!

Postat av: Ta

Kär är ordet.

2008-11-29 @ 23:02:02
Postat av: totiloldoda

kärastestaste bönastebönastebööönan!

2008-11-30 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback