.zzzzzzzzzzz.

Jag är sååå trött så att mina  ögon håller på att hoppa ihop av sig själv. Men tänkte passa på att uppdatera en snabbis när Judith ändå är nöjd å glad i sin säng. För snart är det dax att agera mejeri igen.

I köket står en enorm diskhög efter våran grillning, min bakning och iltakylä som vi hacde igår. Disken bara väntar på att bli uppdiskad när det blir vardag igen. Har lyckats undvika diskhögen genom att inte vara hemma.

Var på ry på morsdags ferre o kevätjuhlat. Jag som åkte dit för att få äta gratis tårta, men när jag väl var där och de äntligen var kaffedax så hade jag hunnit bli så hungrig att jag inte var alls sugen på något sött. Så då åkte vi å köpte pizza istället. misslyckat.

Efter de så har vi varit hos väyryset och ätit våfflor. Det var trevcligt med massa folk och jag fick mig många goda skratt. Fast emellanåt skattade jag nog inte åt exakt samma saker som de andra, eller vad pirre? :) huhu.

Och judith har skött sig exemplariskt fast vi rännt runt överallt.

Imorgon kommer esteri hit å de ska bli kul. Kanske åker förbi Ikea å köper en byrå att  sätta jullan kläder i. Börjar tröttna på att bara ha dom liggandes lite överallt.:)

Nää, nu är de nån som vill ha tutte!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: TAnita.

ungen var alldeles överlovely igår :) tack för allt i helgen! skulle kanske ha hjälpt till med disken.. hm. pinigt.

2008-05-26 @ 13:45:53
Postat av: Ankku

Hoppas att ni hittade en bra byrå. Jag lovar att du har bättre ordning i den än i din egen garderob. Det bara blir så. Det är himla kul att vika de små plaggen! :-D

2008-05-26 @ 18:38:01
Postat av: pirre

Ja du, det var himla roligt :) ingen fattade förutom vi.. haha.. som det brukar vara alltså. men nuhar ni hängt här hela dagen och få se om jag kommer till dej imorgon då :) puss och kram skumbanan

2008-05-26 @ 21:05:33
Postat av: teija

ang ankkus kommentar...om du ar ett dugg lik din moster sa kommer byran se likadan ut som din garderob!! Visst har jag hallit babybyran fin for alla mina ungar. I sisadar en manad nar de just fotts!! Sen orkar jag inte bry mig langre. Tur att garderober/byraer kan stangas!

2008-05-28 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback