.snabba ryck.

Tänkte göra en snabb uppdatering. Innan min kära dotter vill ha min upp,ärksamhet igen. Hon börjar låta som en grymtande gris i sin vagga, ¨så snart är det dags att agera mjölkko igen. Jag tycker inte man gör annat än att amma hela tiden. Man känner sig som ett levande mejeri. Och mina tuttar sen då. Dom är gigantiska. När mjölken rann till så trodde jag seriöst att brösten skulle sprängas. Jag var helt facinerad av mina enorma bomber. Jordan o Pam bleknar i jämförelse med mig. Aja, sen kan man ju diskutera hur fint de är med dessa bomber och hur de kommer att se ut sen när all mjölk är ute.. hmm, hemsk tanke! :)

Imorgon börjar jimppe jobbet igen och det är nu vardagen börjar för mig och jullan-gullan. Förhoppningsvis kommer pirre o håller mig sällskap och hittar på ngt roligt med oss.

Nää, nu tycker judith att hon grymtat färdig. nu vill hon ha maaat..

Gonatt allihopa.

/Mjölkkossan.

Kommentarer
Postat av: Ankku

Hihi, ja det blir amning för hela slanten men var glad för att det fungerar. Hoppas att ni mår fint. Vill träffa lillsnuttan snart.Jag har varit och kikat på bilderna sisådär 1000ggr. Hon är världens finaste.

2008-05-20 @ 22:41:37
Postat av: teija

Jag har aldrig brytt mig om brost men nar calvin foddes, da kollade jag in mina brost lange och val!! Det var i varsta pamela style. Med de andra sa har storleken varit nagot mindre. Harda var de ocksa sa jag kan ju inte saga att jag saknar dem!! Foresten, ungarna stangde av msn innan jag hann skriva av adressen sa kan du prova igen?? puss och kram.

2008-05-21 @ 17:21:21
Postat av: Henna

Har du laktos i dim mjölk?
:D Skänt lite till mig om du itne har =)

2008-05-21 @ 18:39:47
Postat av: Anonym

Alltså, skänk..

2008-05-21 @ 18:40:08
Postat av: ottilia

jullan-gullan :D stackarn kommer väl få ha med det hela livet.. :P ta hand om er och sötknoppen så ses vi om två veckor!

2008-05-21 @ 18:48:37
Postat av: Tanita.

Mjölk kooo :P Hörru, jag kommer och håller er sällskap där borta imorgon ikväll!

2008-05-21 @ 20:11:33
Postat av: mamma

pussa JullanGullan från mormor NUUU!!!!

2008-05-21 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback