.inge dalarna.

Inge Dalarna har det blivit av än så länge iaf. Vi är fortfraande väldigt billösa. Jag tycker vi ska gå till banken och ta lån och köpa en sprilans ny passat, volvo eller saab. Men min man envisas med att vi minsann inte ska ta något lån till detta bilköp. Nehepp, så jimppe hitta nån braig annon på blocket och ropade mig för att komma och titta, och tror ni inte minsann att det var en skoda octavia han fastnat för? värsta härmapan ju. inte för att han visste de, men nu vet han. ;)

Jaa. och bilen är som sagt i säter. så imorgon kommer vi nog til dalarna. Om allt går som jag vill för en gågnsskull.
Jag fick lov att gå till affären och köpa färskpotatis och jordgubbar idag för att iaf försöka få liite midsommar känsla. Sedan åkte vi med aki och lena hem till ojanne i Ekerö. Och bastade, grillade och spelade beachvolley. Var faktiskt väldigt trevligt. Tog en massa bilder, får se om jag lyckas få upp några här. Jag tycker de är så svårt de där med vilka bilder man ska sätta upp. Vissa vill ju absolut inte hamna på bdb utan att man frågat.. hmm, får väl  se då..

Nää, nu ska jag nog krypa i säng.

Gonatt alla. Idag har årets ljusate dag varit.. Ni blir de bara mörkare. Äre inte så? buhuhäää...

Kommentarer
Postat av: Henna

Ånej varför skrev du att det kommer att bli mörkare :s Visste inte det :D Voi kyllikki. Håller med mig om att det är svårt att veta vilka bilder man kan lägga upp. Sen blir nån rus och blabla. Nu ska jag ringa ang. ledigheten! :)

2008-06-23 @ 10:51:06
Postat av: Anonym

sur*

2008-06-23 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback