.visning.

Tillbaka till vardagen efter en helg i Dalarna. Varit ledig idag och kommer även vara ledig i morgon. Men sen minsann ska det jobbas. Från ons-ons ska jag jobba, alltså sju dagar i ett sträck. Då ska det minsann hållas igång.

Kom nyss hem från en lägenhetsvisning taas vaihteeks. Fast nu var det ju faktiskt ett tag sedan vi var på visning. Ett tag var vi riktigt aktiva, men när bostadspriserna började sjunka så tog vi en liten paus från vårat intensiva letande. Men nu har jag fått nog av den här dyra lägenhetshyran så nu ska det minsann flyttas. Om det ändå vore så lätt. Idag var vi på en lägenhetsvisning i Västerhaninge. Utgångspriset ligger på 575000kr. Men antagligen kommer den gå upp till typ 700000 i budgivningen. Så det är minsann inte gratis det där med lägenheter. Helst inte när man även ska betala en månadsavgift på typ 4000. :/ Nää, det är helt sjukt stora summor vi pratar om. Helst när man inser att man faktiskt lätt skulle få en hel villa för det priset i Dalarna. Men nää, inget Dalarna än för min del om jag få bestämma. Dalarna väntar så snällt och är sig exakt likt när jag behagar att flytta dit en vacker dag. :)

Nee, nu ska jag göra lite fruktsallad. :)

Kommentarer
Postat av: Henna

Oj, nej det var ingen lite summa.. Uschdå. Men hoppas ni hittar nåt bra snart :)

Postat av: annika

Ja, hoppas att ni hittar något bra och billigt snart. man måste vara aktiv och vips så kan det dyka upp något kul.har du fått ett nytt favvo ord?
Vilket ord det är får du lista ut själv! :-D :-D

2008-01-28 @ 21:18:59
Postat av: jenita

annika: Hahha.. de måste vara "minsann" du tänker på? :):) Tänkte inte alls¨på de själv förrens nu..

2008-01-28 @ 22:53:09
Postat av: Helena

hyi vilka priser.. för det priset skulle du ju nästan kunna bygga en ny liten Fiskarheden-villa!

2008-01-29 @ 09:35:49
Postat av: Pirre

Jag vill oxå börja titta efter lägenheter. För man kan få bråttom sen om det inte börjas i tid ;) Vill du åka med mej till stan imorgonen? Nej just ja, du jobbar. Men innan? :)

2008-01-29 @ 13:03:30
Postat av: Ottilia

Hahaha, du har ett favoritord,MINSANN!:)

2008-01-29 @ 15:48:29
Postat av: Anonym

Jepp! Minsann var ordet :-D

2008-01-29 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback