.skit väder.

VARFÖR ska det vara regn och slask idag när jag ska ut och jobba och leva normalt? Kunde det inte regna igår när jag hade planerat in en slödag? Nej nej, då skulle minsann solen skina och fåglarna kvittra som om det vore vår eller nått. Hmpf..

När man blir gravid så tycks allting bara blir större. Magen, röven och tuttarna. Jaa, allt helt enkelt. Som tur är så har inte mina tuttar växt märkbart. Jag fasar för den stunden när min bröst är sprängfyllda av mjölk. Jag kommer se ut som ett vandrade mjölkmejeri eller mjölkko. Käääk.. kanske måste införskaffa en minimizer bh. Sån som förminskar brösten. Inte för att jag någonsin har förstått hur man kan förminska brösten bara sådär. Det ¨måste ju vara så att minimizer bh plattar till brösten bara, och det är kanske inte så snyggt de heller.

Fast jag har kommit på en sak som blir mindre när man är gravid. KISSBLÅSAN!!! Min blåsa har alltid varit näst intill obefintlig för att jag skämt bort den med att alltid kissa när den så vill. Men nu är det extremt mina vänner. I natt mellan kl 23:00 igår och 8:00 i morse har jag hunnit kissa fem gånger. Jag blir galen. Men jag har blivit ganska duktig på det där med att kissa på natten. Jag testade i natt. Jag behövde faktiskt inte öppna ögonen en enda gång.  Jag blundade under hela toalettresan och kunde sedan somna om. Ganska duktigt va?

Som sagt ska jag jobba hela helgen. Kväll. Jimppe ska eventuellt åka hem till Dalarna i morgon. Han ska sätta sig ensam i bilen och köra till Dalarna och sedan köra hem på söndagen. BARA FÖR ATT SPELA HOCKEY!! :D :D
Haha, jag tycker det är roligt att någon kan tycka det är så kul med hockey. Mitt förstånd räcker tyvärr inte riktigt till de. Haha. :)

Hare bra skumbanan!

Kommentarer
Postat av: anneli

haha, känner igen den där med nattliga turer till toaletten!;)
lärde mig också gå "i sömnen".:)

2008-01-18 @ 14:33:40
Postat av: Tanita.

haha, du är bara för mycket! Kiss är världens sämsta uppfinning tycker jag. Dock är kanske inte uppfinning de rätta ordet men du hajjar.. Ja shit ja, när dom är fyllda med mjölk måste ni nog bygga ut lägenheten lite - ni kommer inte få plats där annars 3 pers! :P Vi dissar fett pia när hon inte uppdaterar! loser hon är, vi andra har strongt tagit oss upp ur bloggsvackan men hon är fortfarande där nere och möglar. Niin rutten. Kram!

2008-01-18 @ 15:52:58
Postat av: Anonym

Haha. Mjölkmejeri. Mä kuolen nauruun!

2008-01-18 @ 17:32:09
Postat av: teija

Hahhahha. Jag kan se dig fumla i mörkret med världens leende på läpparna för att ögonen varit stängda hela tiden. niiin tyytyväinen!

2008-01-18 @ 18:29:51
Postat av: Ottilia

Hahaha.. mjölkmejerier och minimizer behåar. Du är bara för störd!!:D

2008-01-18 @ 21:12:29
Postat av: annika

Hehe, mjölkmejeri.Raato spännande att bli mjölkproducent! :-)
Tävla mot arla och milko lixom!

2008-01-19 @ 09:19:59
Postat av: tildaa

Asså naaaj,du är baraför störd,:)

2008-01-20 @ 14:13:10
Postat av: asas

hehehehehehe vilken rolig text :)
HAHA MJÖLKMEJERI
jag skrattar ;=;=;=;;);););

2008-03-11 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback