.Hurraaaa.

Hipp hipp hurraa.. Nyss hem kommen från ett besök hos barnmorska och allt såg mycket bättre ut. Inget protein i urinet och blodtrycket hade sjunkit lite!!! Jag är så glad för det! Nu ska jag åka hem till Dalarna över helgen, ifall min man behagar att komma hem från jobbet!

Och sen ska jag ringa till min chef och säga att jag vill fortsätta jobba nästa vecka, och börja leva ett normalt liv igen och inte behöva vara orolig. Fast jag måste ju fortfrande ta det lilla lugna, det ska jag göra. :)

Men vad sjutton ska jag göra nu? kl är 08:26 och jag är vaken och pigg som en mört. Evighet tills Jim kommer hem och jag äntligen får åka hemåt. Jag har faktiskt haft en sjuk Dalarna längtan. Jimppe tycker vi ska stanna här i helgen och gå på lägenhetsvisningar istället. Kan det att han var i Dalarna förra helgen och att det inte är någon hockey i helgen som påverkar honom? hmm..:)

Jag måste bara få säga att det här vädret här i söder är helt galet. Solen skiner ute och fåglarna kvittrar och det är HEELT torrt och bart på marken. Man skulle kunna tro att det är vår. typ +3 grader ute. Jag måste ta en bild på detta!¨Jag vet inte vart man måste flytta nuförtiden för att få en riktig vinter. När jag var liten så var det iaf vinter i Dalarna men det verkar det ju inte ens vara nå mer. Aja, snart smäller det väl till med en riktig vargavinter. -25 och 30cm snö.

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Godmorgon
Verkar som man får flytta långt upp för att få snö,
vi vill ha snö i skåne nu!
trevlig dag
/Bryggare Per

Postat av: Sari

Skönt att allt såg bra ut nu,då slipper du oroa dej för tillfället.
Kommer ni över på fika i helgen?

2008-01-25 @ 13:08:25
URL: http://sari.juujarvi.net
Postat av: Ottilia

Torrt och bart på backen? Kom hit så får du se på slask och halka! ;D

2008-01-25 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback