.en fråga bara.

Joo. ni alla mammor som vet allt dehär med barn och graviditeter. :) Borde jag sluta jobba ett par dagar? Ringa till jobbet och säga att jag inte kan jobba för att vara hemma och ta det lungt och hoppas på att värderna har blivit bättre  till på fre då jag ska till MVC igen. Borde jag göra det? Har hört attd et är bra att vila och inte stressa när man har risk för havandeskaps förgiftning.

Annars så mår min bäbbe prima. Hjärtljuden var perfekta och han är väldigt aktiv. Och han ligger på övre delen av kurvan, vilket är bra ifall hon/han får lov att se världens ljus lite tidigare än planerat. :)

Kommentarer
Postat av: Henna

Tycker du ska ta det lugnt. Det var ett tips från mig, som mamma. :)

2008-01-22 @ 14:20:55
Postat av: Ottilia

Din bäbbe Observera DIN ;P

2008-01-22 @ 15:13:52
Postat av: Helena

Jag tycker absolut att du ska vara hemma och vila! Jag hade ju högt blodtryck i slutet av graviditeten och då fick jag verkligen lov att ta det lugnt, bla. strunta i att göra läxor på kvällarna. Det blev för mkt. Vila i några dagar och se sen om det blir bättre.. men kom ihåg att är du orolig är det bättre att kolla så allt är ok än att gå omkring hemma och fundera!! Kram

2008-01-22 @ 15:14:26
Postat av: anneli

ojdå.. självklart ska du vila! onödigt att riskera något för
lite jobb.. hoppas det blir bra!

2008-01-22 @ 16:33:41
Postat av: Henna

Jahaa! Okej, så vart det svårare. Men det kommer att går bra siddu :)

2008-01-22 @ 16:36:57
Postat av: Sari

jo,såhär ÄR det!
öhhh...nä,jag är nog ingen erfaren trebarns-mamma.
Naturligtvis ska du ta det lugnt,som helena skriver,så
SKA man ta det lugnt när man känner att det börjar gå över bord.
*******massa raderad text som bara blev för mycket*******

Sköt om er och ta´t lugnt!

2008-01-22 @ 22:02:31
Postat av: Essi

Hejsan söt! Du SKA ta det lugnt, inga frågor!! Du ska helst ligga nånstans där det är lite mörkt och få så LITE intryck som möjligt! Tur att du inte har andra barn att ta hand om just nu. Och så är det inte så bra att gå runt hemma och oroa sig, ta kontakt med din barnmorska och beställ tid tidigare till sjukan! Puss puss

2008-01-23 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback