.då var de kööört.

Jahapp.. då var det kööört. Jag Jenita Johanna Kinnunen måste börja jobba. Dom ringde från jobbet och fråga om jag ville börja jobba på måndag. Min hjärna gick på högvarv och försökte intala min mun att säga att jag tyvärr inte kan för att jag drabbats av akut nageltrång eller nått, men jag hörde min snälla mun tacka snällt ja! Gääh.

Näärå, så illa är det inte. Är ganska glad över att få börja jobba med gamlingar igen. Det var ju ett tag sen. Men det är alltid jobbigt att börja på ett nytt ställe. Ni vet introduktion när man känner sig blyg och helt vilse. Nää, det kanske får blir lite tröstshopping imorgon för att dämpa ångesten lite. :)

Kom nyss hem från Flemppan. Aki, Jone och Maukka bjöd alla som "bor på rätt sida av stan" på tacokväll. Den enda och rätta sidan är södra. Synd bara att Dalarna ligger på fel sida av Sthlm. Men det var mycket trevligt och gott. Jag som äntligen kom ihåg att ta med mig kameran för att ha bilder att ladda upp på bdb, men jag tog inte en endaste bild. Glömde helt enkelt av de.

Nu ska jag gå och läsa ut min bok. Gonatt..

Kommentarer
Postat av: tanita.

Oooj, va spännande :P intro är bland d värsta jag vet men när man väl överlever så är d bara tuta o kö. Kul att du hinner jobba innan du blir moderjord :) Vi ses maybe idag? Kramars!

2008-01-11 @ 15:42:27
Postat av: Henna

Haha, joo håller ded. Men det hade varit gryymt kul, och man lär sig :)

2008-01-11 @ 18:09:05
Postat av: Grisen

Exciting!

2008-01-12 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback