.Året som gick.

Årets bästa: Årets bästa måste vara sommaren 2007. Studenten, bröllop, bulgarien, Sthlm, Finland osv.



Årets sämsta: Att vågen visade mindre i bröjan av året än i slutet. :)

Årets konstigaste: Hur jag kan ha 45 unika besökare ibland. Var kommer dom ifrån?

Årets skönaste: Mitt jobb på Jungfruns Gruppbostad. Riktigt nice!

Årets tråkigaste: Att jag slutade rida, gå på f&s och slutade gymma... öhh.. lumppu? :)

Årets måste: Att åka till sälen med släkten.



Årets otroliga: Att jag har en liten rääpäle i magen.



Årets ångest;  Årets ångest måste ha varit om jag skulle hoppa av skolan eller inte. Jag tror jag gjorde rätt beslut, har inte ångrat mig en sekund.

Årets irritation:  Blondinbella Löwengrip!! Grr..Undra hur många hjärnceller jag förbrukat på att irritera mig på henne? Och ändå kan jag lite låta bli och läsa och blir lika arg varje gång! :D
www.blondinbella.se

Årets duktigaste: Jag har slutat röka...... Fast jag inte ens vill erkänna att jag någonsin börjat.

Årets grej: År 2007 var det IN att gifta sig! :D (Fattas bilder från Satu & jouni och Jossu & Mikkos bröllop)



Årets hullaannus: Det där orange/gråa mustapää borttagningsmedlet från apoteket. Eller hur pirre o tani? :)

Årets dyraste: Våran lägenhet!!! :S



Nää, nu blev det här tråkigt när jag inte kom på något bra. Så då får de räcka så..:)





Kommentarer
Postat av: Pirre

Roligt med årets :) Kanske borde satsa på det jag med. Men inga bilder har jag för tillfället så vi får satsa på det nån annan gång. Men jaa,, hullaannus verkligen den där apotekgrejen :)

2008-01-02 @ 18:22:42
Postat av: teija

Trevligt år har du haft. Hoppas 2008 blir like trevligt, då med barna födsel och resa till Florida. Eller hur?? Gott Nytt År!

2008-01-02 @ 21:09:08
Postat av: Tanita.

haha! dehär va kul o läsa, borde kanske också vara seriös o göra en sån här själv,för rolighetensskull. Ja, hullaannus var ordet - forever and ever! ;) faast jag kan bara säga om årets IN 2007 var INTE bröllop för min del, usch. :P

2008-01-03 @ 01:05:56
Postat av: mamma

Vilken bra ide att skriva årets händelser under korta rubriker! De säger verkligen mycket om de korta kommentarerna under. Alla borde skriva så;för sitt eget minne men också för oss andra att njuta av.Ha en god fortsättning på året!

2008-01-03 @ 12:20:31
Postat av: moster tiina

det är nog jag som är en av alla som du inte visste läste dina blogg. Jag lever med dig, Jenita! Ha de bra.

2008-01-04 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback