.tjockisen.

Teija ville se min tjockis mage. Den har vuxit på senare dar, fast av nån konstig andleding så växer den åt alla väderstreck. Jag blir större åt alla håll o kanter.

image63

image65

Jaa, tyvärr vet kag inte vilken vecka jag är i. Har tappat räkningen för länge sen. Förresten så vet jaginte vilket datum jag har beräknad tid heller. Jag tror det är den 8 Maj, pirre påstår den 6 Maj. :)

Här får ni se tjockisen själv och hennes keps.:)

image66

Nu ska jag åka o jobba. Trevlig helg alla! :)

Kommentarer
Postat av: teija

NEEENNAAA DU HAR JU EN BEBIS I MAGEN!!! Oj kauhistus. Det är alltså på riktigt. Vad konstigt. Men den är ju inte så stor om du ska föda om tre månader men vänta damen, den blir större, den blir jobbigare, den blir klumpigare. Oj vad skoj! Klappa magen från mig!! Kram!

2008-02-15 @ 16:33:25
Postat av: Ottilia

När jag läste Teijas kommentar fick jag lov och läsa "3 månader" två gånger. Tre månader är ju för sjutton ingenting, syster!! :)

2008-02-15 @ 20:48:57
Postat av: Ottilia

Pssss. Var det en barnvagn jag såg i bakgrunden på en bild? ;)

2008-02-15 @ 20:49:50
Postat av: Sari

Attans,den
har vuxit! luggen alltså! :)
Härligt med bebis-i-magen!

2008-02-15 @ 21:11:11
Postat av: Tanita.

Oj va söttiböötti!

2008-02-16 @ 16:28:19
Postat av: Saara

Va söt du är!!! himla söt mage också ;)

2008-02-16 @ 21:47:18
Postat av: pivven

Jenita! Shit, va stor mage du fatt sen sist. En riktigt gullig mage sessutom, ingen sån där som sträcjker sej över hela ryggen ;P Och du är så rolig, ingen annan skulle erkänna att dom tappat räkningen för länge sen osv, haha :) Men lycka till med magen och allt.. Och det skulle vara trevlans å träffa dej nån gång, länge sen sist ju! kramar

2008-02-20 @ 10:51:21
Postat av: Elina

Gaaah! Jag visste inte att du väntade barn :) GUD vad roligt. GRATTIS :)

Postat av: melinda

vilken mysig mage :) :D

2008-02-21 @ 11:04:15
URL: http://www.adnilem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback