-ett under-

Det är ett stort under att jag är uppe och går idag, och att jag överhuvudtaget tog mig upp ur sängen. Igår var jag på friskis o svettis med pirre o annso. Jag som inte gjort något mer anstängade än promenad och vattengympa på 100år, trodde att   jag skulle dö av träningsvärk dagen efter. Men nej då. Lite känner jag i kroppen att jag gjort något men inte mer än så. Jag som hade velat ha värsta träningvärken för att för en gångs skull få känna att jag rört på fläsket!!

Gympan gick riktigt bra. Orkade mycket mer än jag trodde och inte hade jag sammandragningar heller. Dom är mycket värre när jag är ute ioch går vanligt bara. Konstigt de där..

Ute är det iaf vår. 7 plus grader och solen skiner och fåglarna kvittrar. Allt talar för att jag MÅSTE gå ut och ta mig en liten promenad innan jobbet... Folk går runt i solbrillor utanför fönstret.. Dom verkar tro att det är vår på riktigt..

Kommentarer
Postat av: tanita.

här är det också sjukt fint väder. Pirre sa att du var riktigt söt på gympan med din hoppande mage :) haha, kan tänka mig det.

2008-02-13 @ 16:10:06
Postat av: ottilia

jag kan inte heller förmå mig att sätta mig och vänta på bussen i en halvtimma istället för att gå hem i solskenet :) solsken är det bästa som finns!

2008-02-13 @ 18:55:35
Postat av: Henna

Ja, hål alla dina tummar för mig! :D Och jag för dig!!

2008-02-14 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback