.klart man har lust.

KLart man har lust att uppdatera.. SÅKLART!!! Köket ser ut som om en meteorit har landat eller ngt. Måste städa upp lite, fast mitt i detta så fick jag en sån himla lust att uppdatera. Värsta suget liksom.. Aldrig varit så sugen på att blogga förr och aldrig har köket varit mer sekasin.. det kanske har ett samband..

Jag är lite lessen över att min favoritbloggerska lagt penna på hyllan. Det var ju jag o T som började blogga. Jag startade min blogg för typ 2,5 år sedan. Mitt första inlägg hette "oskuld" och kategorin hette Sex.(Har inte blivt fler kategorier sen dess) Jaa, moget liksom. Men jag trodde faktiskt inte att någon någonsin skulle få reda på min blogg o framför allt inte läsa den. Jag hade bara startat den bara för att jag tröttnat på lunar, där vi alla som är födda från typ 1985 o framåt någon gång haft en användare. O där bloggades det en del. eller "dagbok", som det hette.

Men som sagt så var det jag o teija som bestämde att vi skulle börja blogga på blogg.se. O sagt o gjort. en hel del inlägg har det blivit sen dess, o det e kul o gå tillbaka o läsa. undar om det finns folk som hängt med från första inlägg till sista inlägg? Roligt är också att fler o fler har under tidens gång också börjar blogga. Alltså folk jag känner. När jag börja så kände jag ingen,det var därför det kändes lite läskigt med blogg.se. Lunar var så så tryggt när man visste att ingen vuxen läste! :D

Så med detta inlägg vill jag hylla min kära fd. bloggkollega, vän och moster som fick mig att börja blogga. Och som har gett mig många skratt tack vare sin stora skrivtalang, att hon är sig själv och hennes underbara barn. :) Snart börjar jag ju tjuta på rikigt. Undra om detta bloggande har gått över styr ifall man börjar stortjuta för att nån sluta blogga? :) Nu överdrev jag lite. Jag bara snyfta lite. eller nää, inte ens de. Lite illa till mods bara. :)

Först tänkte jag också sluta blogga. I ren protest mot att T sluta. Men nää, tack vare det stökiga köket så blev det nu ett till inlägg. O detta är ju jätte roligt, att blogga. Jag tycker verkligen de. Så varför skulle jag sluta så länge jag tycker det är kul o förhoppningvis det inte stör någon annan. :)

Så med ungefärus 50 unika läsare per dag fortsätter jag min bloggresa.Jag tycker det e många. Jag brukar alsrig skriva med min bloggadress när jag kommernterar andras bloggar osv, just för stt jag inte vill ha jätte mkt läsre. Men dom som hittar hit ändå är jätte välkomna. :)  Spänn säkerhetsbältena, nu åker vi vidare mot nya inlägg. Skillnaden är att en stjärna på blogghimlen har sloknat. ( (Jag försöker inte alls fjäska för att du ska fortsätta blogga teija, nee inte alls! ;) ))



min kamera gick sönder i helgen...BUDHUUUUUUU!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta mina stavfel.. orkar aldrig läsa igenom innan jag publicerar. / red. anm

2008-12-01 @ 13:27:44
Postat av: Pirre

Mäkin oon niin pettynyt. men det är tur att inte du slutat i a f. Katotaan så kommer det bli en stor sluta-blogga-boom nu bara för att t slutat.

2008-12-01 @ 14:30:55
Postat av: ottilia

teija, värsta superbloggaren jö! men men.. man kan inte bestämma över vad hon gör och tycker.. vi får hoppas att hon gör COMEBACK i framtiden!! ;)



men DU skulle bara våååååga sluta blogga! det är ju genom din blogg jag håller reda på dig och din familj där borta i huvudstaden! sköt om er, puss.

Postat av: Henna

Jag tror att jag läst vartenda blogginlägg du skrivit sedan du v´började, MEN 2,5 år sen?? Näääe.. det kan itne vara sant..!

2008-12-01 @ 20:19:50
URL: http://letillivet.blogg.se/
Postat av: ankku

Höll på att tappa luften när du skrev att du Tänkte slutta blogga.

puh

Ser fram emot mer viisaita inlägg från Jenita jue!

Hoppas att Judith har kryat på sig!

kramen

2008-12-01 @ 22:40:22
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: teija

Jag blir rörd till tårar. Vet du, att jag grät faktiskt på riktigt när jag skrev mitt sista inlägg. Det får mig att känna att det bara är ba för min hälsa att ta ett steg bort. Man vet aldrig om jag börjar blogga igen för jag tycker också att det är skitskoj MEN jag mår verkligen piss över att VETA att någon tagit illa åt sig. Jag kan inte bara låta det vara utan ältar det i år och dar och just nu orkar jag inte med det. Jag kan helt enkelt inte hantera det. Så därför slutar jag nu. Om framtiden vet man aldrig. Puss och kram. (en detaljrikare beskrivning av mitt kaos kan fås under en inofficiell kväll hos mig med 3kg karamellkungen framför näsan!)

2008-12-01 @ 22:44:58
Postat av: Minttu

You are just like me! :D

2008-12-03 @ 00:32:01
URL: http://mirjamianneli.se
Postat av: Henna

Alltså.. Klart jag vill till Sthlm. Men jag vill ha någon att flytta med! Inte bo själv.. Jag ska locka med mig massa, maria, jenna.. Fast jenna ska till åland.. tråkmåns :)

2008-12-03 @ 13:00:20
URL: http://letilllivet.blogg.se/
Postat av: Sari

barnen fick tågbanor förra året, men förstås är det roligt med längre räls...annars är han galen i allt "brumbrrrrruuuuuuumm". Traktorer, bilar mm. Han är int så kräsen :)

2008-12-07 @ 09:46:51
Postat av: Henna

Jag måste skriva den tionde kommentaren ! Vinner jag något? :D

2008-12-07 @ 21:03:19
URL: http://letilllivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tack! Det värmde :)

2008-12-07 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback