.i-lands problem.

Nu är det panik. Mitt hår är en katastrof!! Det är så tråkigt, vanlig o äckligt. :) jobbigt va? Jag klarar inte av att ha samma frisyr länge. jag tröttnar.. o när jag tröttnar så går jag runt med en sömning tofs i håret dag ut o dag in. just nu har jag alltså hamnat i hästsvansträsket!

Men jag har ju sparat mitt hår här i nått år nu. Jag drömmer om en riktigt  lång hästsvans eller fläta. men det känns som jag aldrig kommer dit. Typ ngt sånt här skulle vara ihan jees...




Snart tröttnar jag å ringer till frisören. Till jimpes stora förtvivlan. han vill absolut inte att jag ska klippa mej. men det är bara för att jag hotar med att jag ska gå å klippa en kärringfrisyr..hans värsta mardröm..:)





Detta skulle va najs. men liksom bejålla längden jag har? Fast då är ju min långa hästsvans ett minne blott...buhuu..



Eller den? Pjuh.. drömma kan man ju. mitthår skulle ändå inte se ut som hennes..= tillbaka i hästsvansträsket..


Ääääh. Nu ska jag titta på "Himlen kan vänta" på www.svt.se. Jag gråter en skvätt i varje avsnitt. Ni måste kolla. När man har tittat så känns mitt hårproblem ganska...litet. Jag är glad att jag överhuvudtaget har hår på huvudet och att jag lever..

Gonatt.










Kommentarer
Postat av: Syster O

tänk på mig när du klagar! du har världens finaste hår ju! långt, massor av volym och tjockt är det också! själv har jag hur kort hår som helst (buhuuu.. det kommer aldrig växa ut!), permanenten börjar gå ur så det ser ut som en katastrof och det ligger som en platt pannkaka på mitt huvud! HJÄLP!!!! Stackars, stackars mig..

2008-12-16 @ 13:35:28
Postat av: Syster T

håller med ottilia , du har jätte fint hår!

2008-12-16 @ 19:07:10
Postat av: Henna

Åh, simpsons frisyr är inte att leka med! Undrar om allt är hennes rilktiga hår ens..:p Men som sagt, drömma kan man ju! Ska seriöst till frisören nästa månad om jag har råd!

2008-12-16 @ 19:52:10
Postat av: ankku

Jag trodde Henna menade barb i simpsons. Hon i den tecknade tv-serien som har blått hår. Haha.



Du har i alla fall fler än 6 hårstrån på huvudet. Var glad för det.

Det är samma här hemma. Nono är livrädd att jag ska klippa mig tantigt. Haha

Edina behöver ingenting. En kryplektion av Jullan kanske. :-)Vi har bra pris på mockasinerna på dollar.

Postat av: Fiia

Jenita, du har ingenting och då menar jag ingenting att klaga på när det gäller hår.. jag och systra mi pratade om ditt hår när jag var där sist, och det är superfint.. Så det så:)piste.

2008-12-17 @ 20:43:31
Postat av: Sari

Alla har vi våra i-landsbekymmer, hah! Jag klippte med strax innan bröllpet (alltså inte vårat bröllop,utan det jag var på sist), så nu har jag inga såna prolem längre LOL.

Ta med de sällskappspel ni har till kvällen sen, Esse Jan kommer nog oxå!

2008-12-19 @ 21:42:07
Postat av: maria sis

visst e den bra.himlen kan vänta...

2008-12-22 @ 10:28:32
Postat av: Minttu

Håller med dig, alla borde kolla på Himlen kan vänta, den är så bra, och då kanske alla börjar uppskatta det man verkligen har, innan det kan vara för sent. Hoppas du haft en skoj jul :)

2008-12-26 @ 15:59:19
URL: http://mirjamianneli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback