.tisdag.




Det är väl tisdag idag? joo, jag tror de. Jag kan ju inte vara helt ute å cykla. Nog för att de inte spelar nån roll för mig om de e måndag, onsdag eller fredag. Alla dagar ser typ lika ut. Annat var de när man gick i skolan.. :)

Sitter här å ska titta när holm ska hoppa. O förhoppningsvis vinna guld. Men Sverige vinner aldrig! Iaf inte när jag tittar o följer. De är så typiskt Sverige å alltid vuohottaa så förbenat i media o runt i kring stora mästerskap. Muka att vi är favorit tippade hit å favorittippade dit. Sen när de väl gäller så går det visst inte så bra. Då säger kommentatorn " jaa, vi är ju sämre. Vi har ju haft skador. Vi har haft sämsta reslutaten detta år..osv osv." Man blir ju matt! :)

Kl 16 ska de tvättas. Hoppas jim kommer hem å kan hjälpa mej. orka släpa med mej judth o all tvätt fram å tillbaka flera gånger. nee.. jag örk inte.

Förresten tror jag judith kommer bli vänsterhänt. Hon tar allt oftast med vänster. Suger alltid på vänster fingrarna och så har hon mycket bättre motorik i vänster. Vad tror ni?
Hon vill förrsten att man hela tiden ska vara med henne. De räcker med att du lipar åt henne, så är hon nöjd. Bara hon vet att man vet att hon finns.. :)

Idag fick vi erbjudade om en lägenhet vi kan få hya i första hand. En mycket större än den här. Det var ju kul.. men nu vettikatten om vi ska flytta. joo.. från den här lägenheten ska vi flytta. men frågan är vart. Sthlm, dalarna, norge, finland, spaninen? Jaa.. vem ska veta de. Spanien kan vi nog glömma. No hablo espanol. Eller hur var de. kommer inte ihåg hur man sa de. Nore å finalnd går nog också bort.. Sthlm eller dalarna..det är frågan. Jag blir galen när det finns för och nackdelar med båda två. Aja.. den som lever får se..:)







judiths söta dress jag hitta på rean.:)



judith i samma kläder... 13veckor gammal och en dag gammal. :D haha..stackars barn som har en så dryg mor..:D



Familjen Kinnune på Heron City. ;)



Systrarna Juujärvis officiella höstdepp bild.. :D


Kommentarer
Postat av: Tanita.

vi kollade också på holm här hemma, TROR DU ELLER, aldrig i min låda att sverige tar guld. pytsan, klart man blir lack när man för en gång skull är liiite insatt i nå vietävä OS. Jag diggar Judiths skrattbild :D Likaså våran deppbild, den är så äkta så det blir inte mer äkta än så ;) haha. Ha d bra!

2008-08-19 @ 15:54:50
Postat av: tantia

Föresten så diggar jag alla bilder himla mycket, kom jag på. Haha, judith har d så trångt i sina gamla kläder och trumpetfamiljen in action :D

2008-08-19 @ 15:58:05
Postat av: Henna

Nej dra mig baklänges vad söt :D

Postat av: ankku

Judith är lik fsrsan sin förutom glesare ögonbryn.

Fint kort förresten.

Raato vad söta kläder. Hon måste ha typ världens blåaste ögon. Murunen.

Känner av höstdeppet. Kan ni inte flytta till Spanien så kommer jag och hälsar på över vintrarna. jag looovar! Du kan ju spanska tom.

2008-08-19 @ 20:49:49
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: Sari

vilka härliga bilder på lilla Juddan! Tänk att man själv får bestämma var man ska bo, och då är det muka svårt! Dalarna väntar på er, antingen imorgonoch om ett par år, It´s your choise!

2008-08-19 @ 22:00:19
Postat av: Henna

Jag menar det. Fast får inte så mycket kvar av denhär lönen. Folktandvården tyks vara bra på att tömma konton. för EN tand!!

2008-08-19 @ 23:09:08
Postat av: Pirre

fuskigt med så här mycket kommentarer :) Men underbara foton och dessutom superkul med uppdatering. Och du, det där med flyttångest. ojoj oj vad jag håller med dej. blir galen av det här.

2008-08-20 @ 11:22:32
Postat av: teija

on se niin lutunen. Men hon tror sig vara så stor. Hon ser inte ens ut som en bebis längre för bövelen!! Sluta väx Juddan!!

2008-08-21 @ 14:33:00
Postat av: teija

föresten, jag tror min underläpp hänger, om möjligt, ännu längre ner än era!!

2008-08-21 @ 14:34:44
Postat av: Elina

Vad söt hon är :)

Din dotter!

2008-08-22 @ 15:09:15
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Pirre

GRATTTIS TILL KÖRKORTET!

2008-08-26 @ 15:00:29
Postat av: annso

GRATTIS än en gång till körkortet!sä oot niin hyvä ;)

2008-08-26 @ 15:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback