.håhååjajaa.

Ute schteeker solen som bara den å här sitter jag o ugglar. ¨Våran termometer visar på 36,5 grader i solen, så jag är bara ute korta studer på balkongen, sen håller jag på att stekas. O Judith tycker inte alls om värmen, så vi svalkar oss här inne med jämna mellan rum. Inte för att de är så värst kallt här inne heller. På nätterna håller vi på att svettas ihjäl.. o jimppe trodde att han inte var riktigt riktig när  han svettades så mkt. Fast de är han nog, eftersom jag svettades också.

Våran kära dotter håller på att bli stor. om exakt en vecka så blir hon hela tre månader. Nuförtiden så är hon vaken o vill aldrig sova till min stora förtvivlan. Haha. :) O så har hon börjat styra å ställa mer. Inte alls så som när hon var liten. Då grät hon i fall hon ville ha mat, sova eller bajsa. Typ. Nu kan hon bara ligga å gnälla o vill att man ska kolla å prata med henne 24/7. Sen har hon även fått för sig att hon inte ska somna förrens hon är överstrött o skriker som en stuken gris. o hon ska inte somna själv på sängen som förr i tiden. Nej nej. Det ska vyssas o gosas. Helst i vaggan, sittern eller vagnen. fast allra helst i famnen såklart. Hmm, jag har redan skämt bort henne så att hon vägra somna själv. Huh...Lyckat. :D

Idag ska vi nog ålka till dalarna. Först hade jag beslutsångest efetrsom sussa å kaisa kommer från oslo hit till sthlm. har ju fortfarande chans att ändra mej. 
 
nee. nu måste jag äta innan ja tynar bort. chansen är ju så stor såå.. :)

puss

Kommentarer
Postat av: Henna

Ja men gör det då :) Gissa om jag ångrade mig. Först iaf.. Men man vänjer sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback