.måndag idag va?.

Helgen kom och gick. Jag har full tjo o hålla koll på vilken dag det är. Allt bara flyter ihop till en enda stor röra. Haha, jag känner att jag har en väldigt viktig funktion i samhället just nu. Utan mej skulle ju allt kollapsa. :)

Esse o janne var hos oss från fre till lör. Trevligt med besök. Vi hann med besök i Kaknästornet, kolla vaktbyte vid slottet och chilla lite på stan. Jag tog bilder, få se när jag får tiiiid att lägga in dom på bdb. Jag är ju sååååå upptagen nuförtiden, så ni får snällt vänta. :) Känner att jag är lite smått ironisk.
På kvällen var jag så trött så jag orkade verkligen inte åka till flottsbro. Annso banga, så då gjorde jag också de! :) Istället gick jag ut på promenad och jimppe åkte inlines innan läggdax. Som om inte jag hade rört mig tillräckligt den dagen. Detta resulterade med att jag låg vaken från 1-4 på natten med sammandragningar. Senaste dagarna och nätterna har jag haft mer eller mindre sammandragningar hela tiden. Ibland lite starkare och ibland mer regelbundna osv. Och en ihållande mensvärk. Så snart får faktiskt bäbisen visa sig. Jag tänker iaf inte gå runt såhär i många veckor till om han eller hon hade tänkt de! :)

På onsdag är det sista april om jag hajjat saken rätt. Det ska vara maskerad hemma hos nymarks tydligen.:) Haha, jag har funderat på en utstyrsel som elefant eller valross. Skulle passa mej perfekt. Jimppe funderar på att klä ut sig till esilaulaja. Han ska sätta på sig en skjorta och springa runt med en virsikirja i handen. Vad tror ni om de? ;)

Nää, nu kurrar de i min mage. Dax att laga mat. Har tagit ut en kassler ur frysen så pasta med ost och skinksås får de bli. Undrar förresten när min kära make behagar komma hem? det är dagen höjdpunkt. Dax att börja skaffa ett eget liv Jenita! ;)


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

ååh vad gott med pasta ost och skinksåås ..

Postat av: ottilia

En vecka kvar om det blir som beräknat. EN VECKA! Det är ingenting juuu :) Det är så galet! Änte?
Va skoj med maskerad! :P Ganska ovanligt..

2008-04-29 @ 13:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback