.Jag har tråkigt!.

Ok, jag har super tråkigt! :)

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag:
Tandkräm, deo och fuktkräm.

Äter helst till frukost: Smörgåsar, te eller fil o musli. Kaffe om jag orkar koka.

Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:
 30 i vattnet hellst.

Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Något varmt exotiskt land tack.  

Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck:
Det är nog ganska många. vet inte riktigt. Men på en kväll kan de slinka ner ett x antal muggar. Aldrig räknat.

Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Häcklöpning. Kallurs kropp skulle man ju inte tacka nej till. :P

Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Inget.

Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Köpa en lägenhet, och bjuda alla nära o kära på nån upplevelse. Och shoppa såklart.

Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Bo i en snödriva? nee, hellre bli blöt om baken.

En maträtt som skulle ätas varje dag året om: Tacos kanske. men skulle nog spy efter en vecka.

Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: Jag ångrar inget jag gjort sådär. Men jag ångrar att jag inte gjort en massa. Typ backpackat runt hela världen i mina unga dar! :D
.
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: .Ett år utan julafton tror jag. Solen kan man ju inte tabort..

Kommentarer
Postat av: Pirre

När man börjar göra sådana här listor har man riktigt tråkigt. Fast det är sant, den här var lite roligt :) Undrar vad jag skulle svarat på ettan ? :)

2008-04-16 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback