.helgen bravader.

Blogg har inte alls varit sammarbetsvilligt dom senaste dagarna. Hatar blogg.se. Men nu så, nu ska jag ladda upp ett inlägg.

Detta hände i helgen:

Fredag:

-städdag.
-skolk från mvc.
-handlade.
-bakade snickerskaka och kladdkaka.
-Pirre, ipu, Tani, Late, Annso och Tuppu kom hem till oss och vi käka tacos.
-Senare kom mer folk. Katta hade med sig prinsesstårtan som vi började äta på i torsdags. Ätandet fortsatte.
-Kvällen avslutades med ett knä som inte gick att gå på.

Lördag:

-Jim vaknade typ 8.00 för att åka och spela en typ korpen fotbollstunering.
- Han kom hem typ 12, och jag låg fortfarande i sängen.
- Vi åkte till Ikea och käkade köttbullar.
- Folk var i stan i Kaknästornet. Jag och jimppe dumpade de för att vi tänkte att det skulle vara ilde i Nynäshamn. Skulle bli så mkt fram å tillbaka.
-Vi åkte hem och jimppe kolla hockey och jag gjorde mitt bästa för att ens få en uns uppmärksamhet.
- Vi orkade inte åka till nynäshamn så det blev katta istället. Till hennes STOOORA lycka! Här snackar vi våldgästa på hög nivå, av cirkus 30 pers! :D
- Jag tog även tillbaka kattas prinsesstårta hem till henne som hon lämnat hos oss kvällen innan. Till kattas stoooora förtjusning! :)
- Mitt knä krångla igen.
-Och jag träffade elle under kvällen. Det var inte igår.


Söndag:

- Möte i tungelsta.
- Tani, annso, katta, pirre o ipu kom hem till oss o vi käka makaroner och köttfärssås.
- Vi hängde hemma hos oss för att vi inte visste vart alla människor skulle. Det fanns ´flera platser som var öppna för iltakylä.. Tänk, har detta någonsin hänt i Dalarna? nää, tror inte de! ;D
- Slutade med att det blev Annukka o Jimmy.
-Och mitt knä krånglade två ggr under kvällen.


Helgens låt: Arne alligator - MA Numminen.


Veckans måste göra:

-Ringa försäkringskassan.
-Ringa Akelius.
-Boka tid till doktorn.
-Ringa till MVC och erkänna att jag skolkade i fredags.
- Boka tvättstuga.

Dagens ska göra:

- vänta tills hamburgaren stekts färdigt.
-Äta
-Gå ut p gå.


Ps. Våren är kommen och ute är det +12 grader och sol. Ingen snö. Och idag går jag in i vecka 35. ;) ds.

Kommentarer
Postat av: din gamla fröken

det var inte illa pinkat!

2008-04-01 @ 14:00:08
Postat av: Tanita.

Tack för all mat i helgen, nammii! :) Välkomna till Daaaalarna sen i helgen!

2008-04-01 @ 15:11:20
Postat av: teija

Ei kuhistus. baa fem (+2) veckor kvar??? Sen kommer Urban. Ei ihmettä. Jenita-äiti ja Jimppe-isi. On se niin hullua!! Men du, tat lugnt och förlossning är det man gör det till. Skitenkelt. Må så gott damen!

2008-04-01 @ 16:38:27
Postat av: Tanita.

Föresten, nu fick jag ångest när jag läste senaste kommentaren som du skrivit! Vi kom inte och sova ens första natten, för det var ju meningen att Late skulle åka Lördagnattbåt - men som blev ändrat i
sista sekund! Late skulle bara vara i Stockholm en natt, var det planerat från början. No, kumminki -där har du anledningen varför vi inte kom trots inbjudan. Nästa gång så! :) hihi

2008-04-01 @ 19:23:17
Postat av: Henna

Mää en ois kehannu soittaa ja erkänn a:)

2008-04-01 @ 19:30:00
Postat av: ottilia

De är så gaaaaaaaaalet att du ska få en pentu! :D Om det känns helt galet för mig borde det kännas hundra gånger galnare för dig ;) Right?

Ni kommer ju till Sälen, men kommer du åka skidor? Eftersom knät krånglar.. Jag håller iaf. tummarna och hoppas att du är med oss i Trollskogen nästa vecka! ;) Puss!

2008-04-01 @ 19:44:01
Postat av: tilda

jag är mållös..mamma?...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback