.häääälj.

Japp nu är det fredag och helg. Och jag är trött. Mina linser har klibbat fast på ögongloben för länge sen. Men jag orkar inte lägga mig. Det är så mycket som måste göras innan. Borsta tänder, bort med linser, tvätta ansikte och smörja. Det är därför jag drar mig för läggdax. Och jag får vääärldens ångest om jag fuskar. Man kan inte sova riktigt. Men nuförtiden kan jag iaf fuska ibland, värre vare förr. Känner du igen dej tanita? :)

Esse o Janne kom hit bara sådär. Jätte trevligt med spontan besök från Dalarna. Hoppas på fint väder imorgon så att vi kan hitta på något kul. För dom åker hem redan imorgon, esse ska jobba söndag.

Nää, nu ska jag sluta tjattra och gå å lägga mej. gonatt och tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Tanita.

ja, jag är i den perioden då man är helt Besa! ;P fast vet du, jag har inte kört med finnmedel på över en månad, bara vatten och smörjt in och jag tror min hud tykcer om det faktiskt :) Fast dedär med att fuska, man kan verkligen inte somna och njuta av d ! speciellt inte om man inte bortstar tänderna. urk i burk! trevlig helg!

2008-04-26 @ 01:29:21
Postat av: Henna

Tycker också att det är jobbigt att fuska. Får såligt samvete. Och det är ju inte heela världen om man missar någon kväll :)

2008-04-26 @ 12:01:28
Postat av: Ankku

hihi, ja jag känner mig som värsta boven om jag slarvar... fast jag har ju ansiktet kletat med både det ena och det andra. Ser ut som en batman när jag vaknar då. :-D

2008-04-27 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback