.en dator.

TÄnkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag måsfe pysa. Vi har äntligen köpt en dator och fått internet. Så nu är oddsen väldigt höga att det kommer ett nytt blogg inlägg under den närmaste tiden! :)

Men just nu har jag bråttom. Måste rusa till tunnelbanan och åka till Sthlm Universitet för att vi håller på att läser en geografi kurs där just nu. Efter skolan måste jag in på bibblan här i Haninge å lämna tillbaka lite lånade böcker. Sedan hade jag tänkt hinna med ett friskis pass också.

I natt drömde jag att jag åkte med till Australien. Det var jätte roligt. Jag är så bitter på alla mina singelpingel vänner som ska åka till Australien! :) Jag vil meeeed..

Nu är det vääääldigt bråttom! :)

Kommentarer
Postat av: ottilia

äntligen ett nytt inlägg(Y)

2007-09-12 @ 16:20:57
Postat av: pivvenipaulina

Bra att du har en dator hemma nu. jag menar, du komme rju att kunna blogga every day!!!

Postat av: Tanita.

jenita, jag tycker så himla synd om dig att du har hamnat i samma situation som jag! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, för jag orkar iaf inte mer. Jag blir helt totalt vietävän knäpp i huvvet, så frustrerad och så himla maassa! ei hyvänen aika. Reppana me! mut nyt ollaan ainaki kaks, et voidaan inhoa yhessä. Jag tror jenita du är den enda joka oikeesti ymmärtää mua miten kuivia mun luokkakaverit oikeesti on. Ei vaan ne jotka on mun kans, vaan ne pojatki mun luokassa! huh, mä rukoilen voimia! sunki puolesta :) Tur att ni kommer i helgen! See Ya soon! <3

2007-09-13 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback