.inte göra något vettig dagar.

Den här veckan har nog varit den mest sömninga i mitt liv. Jag har inte gjort någontong vettigt, inte tänkt en vettig tanke och inte rört mig en millimeter. Det enda jag har lyckats åstakomma i skol väg är att i tisdags setat på stadsbiblioteket och letat fakta om stortorget. Det är liksom allt!!!

Sedan har jag mest lullat runt här hemma. Nördat vid datorn och läst bok och varit allmänt lat. Jag har nästan inte ens orkat laga mat eller diskt.  Man känner sig så lumppu när man går ensam hemma i en lägenhet i flera dagar. Man behöver liksom inte ens sköta sin hygien om man inte känner för det! :) aja, riktigt såhär illa har det ju inte varit men nästan. Några små promenader har jag tagit, handlat, varit på biblioteket och slösat en massa pengar på stan. Men resten av tiden har jag bara varit lumppu!! :)

Men idag mina damer och herrar ska det bli ändring på det. Idag ska det stor tvättas. En massa tvätt att tvätta eftersom jag inte ens orkat gå ner till tvättstugan och bokat tid. Jag ska baka en kaka, åka på en lägenhetsvisning i Västerhaninge, åka och köpa gåstavar från rusta och ta en riktigt lång promenad innan lägdax.

Idag tänkte jag och jimppe gå ut och äta och fira våran 1 år som förlovade (13okt), 4år tillsammans (idag), min födelsedag (29okt) och jimppes födelesedag (9okt) och alla hjärtansdag ( 14feb?). Vi tänkte liksom slå ihop allt i samma middag. Annars kommer jag bli ännu tjockare om jag ska vara ute och äta stup i ett. Men som sagt så är det tvätt och visning idag så vi får skjuta fram de till nån annan dag!

Måste bara avsluta det här väldigt förvirrade inlägg att vi börjat en ny kurs i skolan och jag har fått nytändning igen. Imorgon ska jag åka in till stan och ta bilder på stortorget och sedan göra en power point presentation. Jag ser fram emot att få göra något vettigt! ;)

Kommentarer
Postat av: Pippe

Sen när jag kommer dit ska vi sitta tillsammans på stadbiblioteket och plugga. Visst? Och vi ska tillsammans ta långpromenader. För jag känner igen mej lite i ordet lumppu ;)

2007-10-19 @ 10:41:42
Postat av: annso

jenita, du ska komma o gympa me mig nån dag. mä en enää jaksa vaan oottaa sitä aikaa ;) vi som skulle gå promenader o allt när du flyttar ti sthlm..hah. vart e dom? vi ses i helgen, om du e hemma? pusshej

2007-10-25 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback