.bröstcancer.

http://colourfulmiracles.blogg.se/


19år och bröstcancer och ska dö idag kl 20.00. För hemskt för att vara sant. Funderar på hur hon kan veta att hon ska dö exakt 20.00. Aktiv dödshjälp är ju förbjudet i Sverige?  Är väldigt kritisk. Vill inte tro det är sant.


Inte blivit mycket bloggande för min del senaste tiden. Och inget annat har heller blivit gjort. Jag har varit världens lataste människa känner jag. Idag ska jag på en historia föreläsning iaf. Kl 15.10-17.00.
Sedan borde jag göra något vettigt. Som att börja skriva lite rapporter som ska vara inlämnade på måndag eller gå ut å gå eller nåt. Något måste iaf göras.

//Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Henna

Det kan inte vara sant. Kan inte bli värre.......

2007-10-09 @ 15:21:59
Postat av: Tanita.

jag är också mycket tveksam. Låter inte trovärdigt.
Föresten, vi ses i helgen. Jag kommer till sthlm imorgon med Eester och Janbanan! See ya!

2007-10-11 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback