.suvis.

ett kort inlägg innan Jimppe ringer.

Hela helgen har spenderats i Boan på Suvis och de har varit jätte trevligt. Jag älskar att ha en massa folk runt omkring  mig. Svenska suvis r faktiskt bättre på vissa sätt än vad de Finska. Man känner alla sen länge tillbaka, sen alla varhaisnuorten leirit då man lärde känna varandra. På svenska suvarit behöver man inte leta så förbannat innan man hittar alla sina kompisar. Fast nog skulle jag änså missa Svenska suvarit hellre än de finska! :)

Kom nyss hem från en promenad med Sari och Pirre. De var super skönt efter att man setat still hela helgen och bara ÄTIT! ;) suvis är ingen super bantningskur direkt.

Imorgon r de skola igen. På tors sätts betygen, se är de tack å adjö till allt pluggade ett tag fram över. Innan dess måste jag lämna in min svenska novell och novellanalys.

Nu är de iltapesu som gäller. Sen prata lite. Sen gonatt...

Kommentarer
Postat av: Nina

Fick lov att göra vuxentestet jag med...52,5 år! Hjälp!! Jag tror att jag ska slänga ut växterna och dra till hultsfred eller nåt. Så Pauli, var nöjd med dina 40...

2007-05-22 @ 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback