.vår dag.

Idag har jag varit duktig och varit i skolan. Det är inte de som är de duktiga, nej för de ju självklart man ska va i skolan. Nej, de duktiga är att jag uträttat en massa viktiga saker. Lämna in religions arbetet vilket inte blev nå bra. Jag får ångest när jag inser att alla andra gjort bättre än mig.Eller jag iaf inbillar mig de. Men då är de tyvärr redan försent.
Sedan har jag haft läxförhör i historia. Jag fick en fråga. Jag skulle beskriva vem Malcolm X var. Och just de kunde jag såklart inte. typiskt!

Skoldagen avslutades med samhällsprov. Mitt sista.. för all framtid hoppas jag. :)

Efter skolan gick jag å Tanita på kupolen. Kolla lite efteren vårjacka. Men av någon underlig andledning så blir de värsta påsen i ryggen på alla jackor. På exakt alla jackor jag testade. Kan någon förklara vad detta underliga fenomen beror på?

Klimatet har iaf fått fnatt. Och alla människor lika så. Ute är det 20 grader varmt å folk springer runt i shorts och linnen.
Men nog är det underbart med vår,  hoppas denär här för att stanna.



Jag och Tanita på väg hem från Friskis en varm vårkväll i mars.


Kommentarer
Postat av: annso

ni är så aaaktiva! ;) pusu

2007-04-10 @ 08:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback