.the capital of Sweden.

Igår belv det premiär på innebandyn och knät höll. Mitt lila ortopediska hjälpmedel verkar fungera något sånär. Men jag tog de lite lungt och testa mig fram lite men det kändes bra. Men nu är frågan om jag verkligen vill ha en sån där osmidig sak på knät resten av mitt liv? :/

Men det var igår det var innebandy och efter det har mycket hunnit hänt. Vi åkte hem igår efter spelet för att käka och orkade verkligen inte åka tillbaka till mokkis hem till Annukka. Nog om jag var väldigt sugen och var på väldigt socialt humör. Nee, jag spenderade lördagskvällen med enn Allas. Det var ganska skönt de också.

I morse kl 9 åkte jag och jimppe till stockholm och här sitter jag nu vid Jims dator i hans lägenhet i Flempan. Andledningen till att vi åkte hit var att vi skulle leka lite vuxna och gå på lite lägenhetsvisningar. Min bilivande man är verkligen helt uppe i att köpa en lägenhet. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om saken, men jag förlitar mig på att han gör det som är smartast och bäst. Han verkar tro sig ha koll iaf. ;)

Vi har varit på tre olika visningar idag och det har varit tre helt olika lägenheter. Det finns mycket för och nackdelar med alla lägenheter. Det tråkiga är ju att dom kostar lika mycket som en hel villa hemma i Dalarna + månadsavgift på de. :)
Men det är iaf ganska roligt att kika på lite olika lägenheter och personligen så tycker jag att det känns väldigt vuxet men att flytta till stockholm, det blir nog riktigt bra ska ni se. :)

Nej, jag ska hinna åka hem till Dalarna ikväll för att vara utvilad och alert i morgon kl 8 när skolklockan ringer in.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Petri

Gôtt att ditt knä funkar bättre igen... Kivaa att du kan börja spela! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback