.koulupäivä.

Sitter i skolan en timme innan första lektionen börjar. Ser ut att bli en underbart fin dag idag också. Underbart.
Sitter här och ska försäka skriva ner en liten planering inför redovisningen jag ska ha i dag på Pedagogisk Ledarskap. Men det står still i mitt stackars huvud.

Idag blir det skola till 16, sen hem och fort byta om och sen ska jag iväg och rida. Sen hinner jag nog inte göra så mkt mer idag.

Tack för mitt mycket intressanta och innehållsrika blogg inlägg. :)

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Essi

Ifall ni har tråkigt gå in och kolla på klippet, det är grymt! ;) http://www.youtube.com/watch?v=sjCeSx4oaWI&mode=related&search=

2007-03-29 @ 09:04:43
Postat av: Pirre

Själv har jag precis kommit hem från jobbet och det är skit fint väder även här. dock är det inte roligt att bo i en stad och i en lägenhet när det är fint väder ute för man har ingenstans att gå då. kan inte springa ut på bakgården typ naken och bara löööbailla :) Men men... snart är du en stadsbo du oxå. ha det bra! puss och kram

2007-03-29 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback