.en lista.

Ett tecken på att man är uttråkad. :) 

1. Var hittade du den här listan?
På nån okänd människas sida.

2. Var är dina föräldrar födda? I Finland. Kokkola och Kemijärvi tror jag.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Körkosrtsteori provet

4. Vilken är din favoritrestaurang? Nån thai restaurang skulle jag tro.

5. När badade du i en pool senast? På gympan i skolan förra veckan.

6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, några stycken.

7. Hur många barn vill du ha? Minst 10 stycken ifall jag fick bestämma.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? När dom bara skriker.

9. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Nja, sådär.

10. Vad har du för TV-kanaler? Inte många alls faktiskt! :D

11. Har du åkt moped någon gång? Jajemen!

12. Har du busringt någon gång? Jaa, flera ggr. Riktigt kul!
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, svårt när man inte har körkort.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig  gjort. Jag skulle hellre dö än å gö de.. typ.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Inte långt alls faktisk. Hållit mig inom norden jag. :)

16. Har du en egen trädgård? Nej, trädgården är mammas och pappas.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Zits och Elvis

18. Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror de. Två första verserna iaf.

19. Badkar eller duschkabin? Duschkabin. Enkelt och smidigt!

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Braveheart kanske.

21. Favoritpizza? Pizza Bella var god.

22. Chips eller popcorn? Popcorn, eller det är iaf nyttigare. :D

23. Vilken färg på läppstift använder du? Jag använder inte läppstift!

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öhh.. nä. Brukar man göra de eller?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej, och jag tror inte jag kommer göra någon dunder succee inom den branschen i framtiden heller. J

26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin. Fast äpple är också gott. 

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Med Päivi på Taco Bar.

28. Favoritchoklad? Mörk chocklad. Eller det är iaf nyttigast! J

29. När röstade du senast? På vuosikokous på RYYY

30. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras säkert.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nee.. inte individuellt. Men med klassen några ggr..

32. Är du bra på matlagning? Nja, blir väl oftast ätligt iaf. 

33. Klarar du att tanka själv? Joorå, det fixar jag.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nee, verkligen inte.

35. Pepsi eller coca cola? Coca-Cola.. light. Eller det är iaf nyttigast!

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jaa, eller iaf arbetskläder. 

37. Vad var det senaste du handlade? Mat till mamma igår från konsum.

38. Har du kräkts offentligt? Ja, på resecentrum i Borlänge. För något år sedan när jag var sjuk.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken hitta jag för några år sen redan.. tror jag. Så ro hit med miljonerna tack!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jo, det gör jag. Även om jag själv inte upplevt de.

41. Har du ringt något betalnummer? Jaa, sponsrat cancerfonden nån gång.

42. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Teija, när hon låg på BB med Enya. Dvs det var inte igår.
J

44. Hade du mycket hår som liten bebis? Nja, en del.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget. Cpmviqs egna.

46. Vad har du i din väska? Mobil, nycklar, busskort, läppsyl, spännen, skräp och en massa onödigt skräp.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Sträcker på mig riktigt ordentligt, innan jag slappnar av och somnar.48. Vad är du tacksam för idag? Att jag är frisk, att alla mina nära och kära är friska och att jag har en underbar pojkvän. :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback